پلیس فدرال 300 سند محرمانه را از اقامتگاه ترامپ خارج کرد


ساعت: 12:08
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894933

پلیس فدرال به املاک ترامپ معروف به مار لاگو در فلوریدا یورش برد و 33 جعبه اسناد شامل 11 مجموعه اسناد طبقه بندی شده از محل سکونت وی را کشف و ضبط کرد. ترامپ حداقل 300 سند طبقه بندی شده را به ملک خود برده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به هواداران خود در ایالت پنسیلوانیا گفته است که اف‌بی‌آی و سیستم قضایی این کشور «هیولاهای شیطانی» هستند که تحت کنترل چپ رادیکال هستند.

این اولین سخنرانی ترامپ برای حامیانش از زمان یورش اف‌بی‌آی به اقامتگاه او در فلوریدا است. وی درباره نحوه تفتیش منزلش افزود: به بهانه های واهی کمدها، کشوها و همه چیز بانوی اول (ملانیا ترامپ) را زیر و رو کردند و در اقدامی بسیار زشت حتی اتاق پسر 16 ساله ام را تفتیش کردند. .. همه چیز را به هم ریختند و از حالت سابق خارج کردند

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بار دیگر از سیاست های دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد و گفت: او (بایدن) دشمن آمریکاست. چپ رادیکال (دموکرات ها) دشمن اصلی دموکراسی است، نه جناح راست (جمهوری خواهان).

ماموران اف‌بی‌آی در 8 آگوست به املاک مار-لاگو ترامپ در فلوریدا یورش بردند و 33 جعبه اسناد از جمله 11 مجموعه اسناد طبقه‌بندی شده را از اقامتگاه وی ضبط کردند. بر اساس گزارش نیویورک تایمز، ترامپ حداقل 300 سند محرمانه را به عمارت خود برده است.

بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی، از مجموع 33 جعبه توقیف شده، 26 جعبه که وزارت دادگستری آمریکا آنها را “محتوای کشف شده از انبار” نامید، حاوی اطلاعاتی از جمله بریده های روزنامه از سال 2017 تا 2020، سه سند با برچسب “فوق محرمانه” بود. .، جلد کتاب و همچنین 1841 سند و عکس دولتی بدون برچسب طبقه بندی.

دیدگاهتان را بنویسید