پلیس چشم مراقب جامعه است

زمان: 16:32
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774606

آیت الله خاتمی ، راهنمای نماز جمعه ژنگان ، با بیان اینکه پلیس چشم مراقب جامعه است ، گفت: پلیس امنیت را در جامعه ایجاد می کند و زندگی مطمئناً معنا پیدا می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول هایی از موج بیانی ؛ آیت الله علی خاتمی امروز در صبحگاه مشترک پلیس با بیان اینکه امنیت با تلاش نیروهای مسلح کشورمان محقق شد ، اظهار داشت: زندگی در سایه امنیت شیرین است و این امنیت را مدیون شهدا و نیروهای مسلح کشورمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه پلیس نظم جامعه را زیر نظر دارد تصریح کرد: همدلی و همکاری بین جامعه اطلاعاتی استان وجود دارد و امنیت نتیجه این همدلی است.

روز جمعه ، امام زنجان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اهمیت اقدامات انتظامی را بیان کردند ، گفتند که اقتدار نیروی انتظامی مهمترین مسئله نیروی انتظامی است و تجلی حاکمیت جمهوری اسلامی امنیت است. ، ادامه داد:

وی با اشاره به اینکه در آمریکا مأموری وجود دارد که به راحتی زانوی خود را بر گردن انسان می گذارد و جان یک انسان را می گیرد ، تصریح کرد: این ظهور اقتدار در این کشور علیه مردم است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه مرجعی که با شفقت ، مهربانی و اخلاق همراه نباشد ، موجب شرمساری و ناراحتی می شود ، گفت: خروج تحقیرآمیز ایالات متحده از افغانستان نتیجه اقتدار غیرانسانی آنها است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم وارد افغانستان شده است ، افزود: جنایت آمریکا در همه جا وجود دارد و مردم بی گناه را می کشد.

امام زنجان روز جمعه گفت که ایالات متحده پس از 20 سال ویرانی در افغانستان این کشور را به طالبان واگذار کرد. “

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مدال علوی را بر سینه ارتش کشورمان قرار داده اند ، گفت: این نشان می دهد که مقام معظم رهبری از عملکرد نیروهای نظامی کشورمان رضایت کامل دارند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید