پوشش اسلامی بارزترین نشانه هویت یک زن مسلمان است


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906340

خجت الله صادقی گفت: در واقع حجاب یکی از عناصر هویت ساز زنان مسلمان ایرانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الا صادقی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار عصرهون اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی هرگز نمی ایستند و به عبارتی حزب الهی را مصداق شبهه در جامعه قرار می دهند که در واقعیت از هوس های نفس پیروی می کند.

وی افزود: هر فردی باید در حق و باطل مسیر خود را مشخص کند چه در جبهه انقلاب باشد و چه در جبهه منفعل.

این کارشناس علوم سیاسی تصریح کرد: انفعال یعنی هر جا که مصلحت مرد است به همان سمت گرایش پیدا کند و اگر انقلاب به نفع ما بود الان کجا هستیم حلال یا حلال؟

وی افزود: در بسیاری از کشورهای کمونیستی مردم حق انتخاب و دخالت در هیچ موضوعی ندارند و حق ندارند در مورد مسائل سیاسی صحبت کنند و همه موظف به اطاعت از قانون هستند و اگر خلاف قانون عمل کنند. قانون، با آنها برخورد خواهد شد. می پذیرد که غیر انسانی است.

صادقی خاطرنشان کرد: در واقع اسلام قوانینی دارد که از نظر اسلام روشن و بدیهی است که در اجرای آنها نیازی به اجبار نیست و هر عقل سلیمی این را می پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: هر کشوری قوانین خاص خود را دارد و قانون اساسی در ایران برگرفته از آیات و روایات الهی است.

این کارشناس سیاسی افزود: یکی از قوانین مصوب جمهوری اسلامی ایران بحث حجاب است و در واقع قانونی است که همه باید آن را بپذیرند.

وی گفت: باید توجه داشت که حجاب تنها مختص زنان نیست و مردان نیز باید این امر را رعایت کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در واقع باید حجاب را پوششی سالم و مطمئن از چشم ناشناسان برای زنان مسلمان بدانیم چرا که عزت و عزت زن در حفظ حجاب و اطاعت از دستورات الهی است.

صادقی بیان کرد: در واقع زن از دیدگاه اسلام از جایگاه والایی و ارزشمندی برخوردار است که اگر به دستورات قرآن عمل کند می تواند در پیشگاه خداوند به مقام والایی دست یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید