پوشش ۷۰ هزار خانواده قمی تحت خدمات تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: 70 هزار و 708 خانوار مستمری بگیر در قم از خدمات تامین اجتماعی استفاده می کنند.

به گزارش خبرگزاری موج از استان قم

این را محمد عاشوری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت امنیت اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه گر استان است و بر اساس آخرین آمار 58 درصد جمعیت قم تحت پوشش این سازمان هستند و از خدمات بیمه ای، درمانی و بازنشستگی برخوردارند، افزود: این سازمان در حال حاضر بیش از 832 هزار بیمه شده دارد. مردم استان قم و 18 خدمات عالی و منحصر به فردی را به جامعه هدف خود ارائه می دهد.

وی ادامه داد: اطلاعات منتشر شده از بیمه اجتماعی قم نشان می دهد که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 45 هزار و 230 بیمه شده جدید وارد این صندوق بیمه شده اند.

وی تصریح کرد: بررسی ارزش خدمات تامین اجتماعی قم در 8 ماهه اول سال 1402 نشان می دهد که این سازمان در استان قم 5 همت و 496 میلیارد و 701 میلیون تومان به بیمه شدگان خود خدمات ارائه کرده است. دو حوزه تامین و درمان

مدیرکل تامین اجتماعی قم با تاکید بر اینکه میانگین ارزش خدمات ارائه شده به جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی در استان قم به طور متوسط ​​حدود یک میلیارد تومان در ساعت است، ادامه داد: این سازمان در هر ثانیه به طور متوسط ​​277 هزار تومان دریافت می کند. روز 24 میلیارد تومان قیمت دارد. به طور متوسط ​​در هر دقیقه 17 میلیون تومان و هر ماه به طور متوسط ​​5.5 همات برای بیمه شدگان هزینه می شود.

عاشوری با ارائه آخرین آمار اداره کل تامین اجتماعی قم گفت: 832 هزار و 536 نفر در استان تحت پوشش این سازمان هستند و در هر نیم ساعت به طور متوسط ​​یک نفر به خانواده بزرگ تامین اجتماعی قم می پیوندد.

وی افزود: 70 هزار و 708 خانوار مستمری بگیر از خدمات تامین اجتماعی قم استفاده می کنند و 15 هزار و 386 کارگاه نیز تحت پوشش این سازمان در استان هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم پرداخت بیمه بیکاری را یکی از تعهدات کوتاه مدت این اداره کل به افراد واجد شرایط عنوان کرد و گفت: این اداره کل در 8 ماهه سال 1402 مبلغ 80 میلیارد و 400 میلیون پرداخت کرده است. 750 هزار تومان بیمه بیکاری. و بر اساس برآوردهای امسال ماهانه یک هزار و 84 نفر در قم از مقرری بیکاری استفاده می کنند.

وی در خصوص بیمه تکمیلی درمان و زندگی مستمری بگیران تامین اجتماعی در قم نیز خاطرنشان کرد: در 8 ماهه امسال 48 میلیارد و 822 میلیون و 750 هزار تومان از محل تامین اجتماعی استان صرف بیمه تکمیلی درمان و زندگی مستمری بگیران شد. سال

عاشوری با اشاره به ارائه خدمات مشاوره ای تامین اجتماعی در قم از طریق مشاوره حضوری، تماس تلفنی، پیام صوتی، پیامک و سامانه خدمات آفلاین، خاطرنشان کرد: این اداره کل در 8 ماهه نخست امسال به ارائه خدمات مشاوره فنی پرداخته است. به 25163 نفر در حوزه های مختلف ارائه می کند و اداره کل تامین اجتماعی قم در هر ساعت به طور میانگین به 14 نفر خدمات مشاوره ارائه می دهد و روزانه به بیش از 100 مخاطب پاسخ داده می شود.



آیا این خبر مفید بود؟