پیاده روی اربعین مظهر ولایت مداری و استکبارستیزی است


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897716

محمدمهدی ماندگاری مراسم پیاده روی اربعین را مظهر ولایتمداری خواند و گفت: مراسم باشکوه اربعین حسینی نمایشی از زیبایی های عصر ظهور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام محمدمهدی مندادی صبح امروز در مراسم عزاداری اربعین حسینی در حسینیه شهدای مدافع حرم در موکب فاطمه الزهرا بابل در کربلا مراسم پیاده روی اربعین را مظهر ولایت پذیری دانست. رهبری و افزود: مراسم باشکوه اربعین حسینی جلوه ای از زیبایی عصر ظهور است. و لازم است پایان حماسه اربعین حسینی از سه ویژگی تداوم، اشاعه و تعمیق درون مایه اربعین در زندگی پیروی کند تا در طول سال و در طول زندگی جاری شود.

وی ادامه داد: صفات خوب و ویژگی های بارز اربعین نباید منحصر به فضای اربعین باشد، بلکه باید در همه رویدادها و در همه زمان ها تداوم داشته باشد.

شرکت کنندگان در اربعین ماندگاری ارائه زیبایی اربعین را یک رسالت دانستند و تاکید کردند: سعی کنید زیبایی اربعین اعم از حسن نیت، روحیه فداکاری را به منازل و مناطق خود هدیه کنید.

این استاد دانشکده و دانشگاه با بیان لزوم تداوم دستاوردهای خوب اربعین گفت: پس از بازگشت سعی کنید در طول روز لطفی هرچند کوچک برای رضایت سیدالشهدا انجام دهید.

وی خودخواهی را ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی می داند و ادامه می دهد: سوء استفاده ها، مفاسد اقتصادی و رانت خواری برخاسته از خودخواهی و سقوط انسان است و لذا بر این اساس مسئول در نظام اسلامی نباید دارای خاصیت و خاصیت باشد. فرصت های ویژه

وی تداوم تقویت روحیه توسل به خدا و اهل بیت را مرهون تداوم ارتباط صمیمانه و عملی با اهل بیت به ویژه سیدالشهدا عنوان کرد و اظهار داشت: پس از بازگشت از کربلا به خودتان قول بدهید که یک گناه را به نام امام حسین (ع) ترک کنید و بعد از مدتی به طور عینی میوه عجیب آن را خواهید دید.

وی افزود: افزایش حضور مردم در مراسم اربعین و افزایش زائران در اربعین امروز ضروری است و هرکسی که سال آینده تلاش می کند دست دوست خود را به مراسم اربعین بیاورد بگوید من حسین (ع) را دارم که دارم. دوستی به دوستت در کربلا اضافه کرد.»

این استاد دانشگاه و دانشگاه عمق محبت سیدالشهدا را دستاورد مهمی دانست و گفت: مانند دانه های قند باشید که وقتی در آب ریخته شود در وجود اهل بیت حلول می شود که شن حل نمی شود. در آب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید