پیام تبریک سردار سلامی به فرمانده دانشگاه امام حسین جامه علیه السلام


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914277

فرمانده کل سپاه در پیامی به فرمانده دانشگاه حضرت امام حسین جامع (ع) کسب مقام پنجمی این دانشگاه در بین ۱۱۰ دانشگاه برتر کشور در رتبه بندی موسسه استنادی و پایش علم و فناوری (ISC) را تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به مسئولان، اعضای هیأت علمی، پژوهشگران، دانشجویان و کارکنان دانشگاه امام حسین(ع)، رتبه پنجم این دانشگاه در بین 110 دانشگاه را به خود اختصاص داد. بهترین دانشگاه های کشور در رتبه بندی مؤسسه و فناوری استنادی و پایش علم و فناوری (ISC) تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

نام خدا

سرتیپ دوم پاسدار برادر محمدرضاحسنی آهنگر

فرمانده محترم دانشگاه حضرت امام حسین علیه السلام

کسب رتبه پنجم در بین دانشگاه های جامع و رتبه هشتم در بین دانشگاه های جامع و صنعتی بر اساس رتبه بندی برترین دانشگاه های کشور توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و موسسه استنادی و پایش علم و فناوری (ISC) که نتیجه تلاش علمی تمامی کارکنان این دانشگاه را به اعضای هیئت علمی، پژوهشگران، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه صمیمانه تبریک می گویم.

انشاالله در سایه تلاش روزافزون مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) و حمایت همه جانبه ستاد فرماندهی کل و رده های سپاه با تسریع در تکامل علمی و کمال معنوی دانشگاه، نقش بیشتر آن را در حل مشکلات اساسی سپاه و انقلاب اسلامی شاهد خواهیم بود و در سالهای آتی با کسب اقتدار علمی و فناوری در جهان، ضمن حفظ و ارتقای رتبه دانشگاه در کشور، مقدس آن نام باید در بین بهترین دانشگاه های بین المللی قرار گیرد.

توفیق و پیشرفت این دانشگاه را در سایه توجهات ویژه قطب علم، فرصت حضرتعالی و تحقق تدابیر و انتظارات فرماندهی معظم کل قوا را در این راه از خداوند متعال خواستارم. تمدن نوین اسلامی; و خدا خیرت بده.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس هیئت امنای دانشگاه امام حسین علیه السلام

دیدگاهتان را بنویسید