پیام شهدا وحدت کامل و حمایت از اقتدار مشروع است


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909594

امیر صادقیان گفت: پیام شهدا وحدت و حمایت از مرجعیت دینی است و شهدا به ما آموخته اند که همواره پشتیبان مرجعیت باشیم تا این سرزمین مقدس آسیبی نبیند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ امیر محمد صادقیان فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام و فرمانده نظامی ارتش در استان مرکزی عصر سه شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید امنیتی سجاد فراهانی گفت: امروز آسمان روشن استان مرکزی ستاره دائمی دیگری دارد که در تاریکی می درخشد. این استان سرزمین حماسه ها و مجاهدت هاست که مردم دیار آفتاب به برکت امام خمینی (ره) همیشه در تاریخ خواهند درخشید.

وی افزود: پیام شهدا وحدت و حمایت از مرجعیت دینی است و شهدا به ما آموخته اند که همواره پشتیبان مرجعیت باشیم تا این سرزمین مقدس آسیب نبیند.

امیر صادقیان گفت: قطره قطره خون شهدا و وصیت های درخشان آنها ما را به اطاعت از ولایت و خدمت صادقانه به مردم دعوت می کند و باید مراقب بود که در پیچ های سخت نور و راه شهدا را گم نکنیم.

وی تاکید کرد: فرزندان انقلابی ملت در نیروهای مسلح با آموزه های حسینی همواره در مسیر استقرار قدرت و حفظ امنیت کشور پیش می روند و اجازه هیچ آسیبی به امنیت و منافع مردم نخواهند داد. در هر نقطه

فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمن در حوادث اخیر تجزیه ایران عزیز است و ملت ایران هوشیاری نشان داده که اجازه امنیت را نمی دهد. به خطر افتادن کشور حتی امروز دفاع در جنگ شناختی دشمن باید مجهز به سلاح جهاد باشد و این مهم باید در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید