پیام عجیب یک دوستدار محیط زیست به نماینده بویراحمد و دنا/ کی از شما سوال می پرسد؟

ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779217

یوسف مرادی که خود را فعال محیط زیست معرفی می کند، توئیتی عجیب خطاب به نماینده مردم بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ؛ سد تنگ سرخ این روزها پرکاربردترین کلیدواژه در بین استان کهگیلویه و بویراحمد است. موضوعی که چالش های زیادی را به همراه داشته و زمینه های بسیاری را در دل خود جای داده است.

بحث ساخت یا عدم ساخت سد تنگ سرخ موضوع بحث فضای رسانه ای و سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

یکی از افرادی که در سال های اخیر خود را فعال محیط زیست معرفی کرده است، یوسف مرادی است که در فضای مجازی برای مخالفت با ساخت سد تنگ سرخ تلاش زیادی می کند و سعی دارد عواقب زیست محیطی آن ساخت و ساز را نشان دهد. جلوگیری از ساخت سد

وی در تازه ترین پیام توئیتری خود خطاب به نماینده بویراحمد و دنا نوشت: دولتی که آب را به مردم بویراحمد و دنا منتقل می کند به وجود آن معترض است.

اما نکته جالب‌تر در توئیت مرادی این است که او نوشته است: «اهالی سی سخت مهم‌ترند یا سد تنگ‌سرک. مردم می پرسند شما نماینده مردم سی سخت هستید یا نماینده شیراز؟ حال این سوال پیش می آید که «افرادی» که یوسف مرادی از آنها نام می برد دقیقا چه کسانی هستند؟ چه کسی از یوسف مرادی می‌پرسد که سد تنگ سرخ مهم‌تر است یا دشوارتر؟

مگر مهدی روشنفکر نماینده منتخب این مردم نیست؟ آیا افرادی که مستقیماً نماینده خود را انتخاب کرده اند نمی توانند مستقیماً با خود نماینده صحبت کنند؟

به نظر می رسد یوسف مرادی بار دیگر با مثال زدن اشتباه کرده و با استفاده از بازی های کلمه ای به کار روی مسائل زیست محیطی ادامه می دهد.

بازی با کلمات به خصوص “مردم” شاید ساده ترین و در عین حال پرکاربردترین و موثرترین راه برای جلب افکار عمومی باشد که بسیاری از سیاستمداران انجام می دهند و مرادی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

6677386f 1cf9 46c5 8443 ec2974fd5f1c خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید