پیام قرآن و اهل بیت در نهضت عاشورا متجلی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اکبر غربی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما گفت: برجسته سازی فرهنگ غنی عاشورا برای عاشقان راه آزادگی و آزادگی از ضروریات است تا همه جهان بدانند که فرهنگ حسینی منحصر به زمان و مکان نیست و بشریت می تواند در سایه این جریان پاک معنوی به نقطه رستگاری برسد.

وی پیام اصلی نهضت سیدالشهدا(ع) را احیای امر به معروف و نهی از منکر و پیروی از سیره نبی مکرم اسلام عنوان کرد و خاطرنشان کرد: رسانه های پر سر و صدا و جاه طلب غرب هستند. سعی می شود امت اسلامی را در نقطه تقابل قرار دهد و به نوعی به وحدت و انسجام امت اسلامی لطمه بزند، در حالی که شاهد عشق و ارادت به امام حسین (ع) در سایر ادیان و مذاهب هستیم.

استاد دانشگاه های استان اردبیل گفت: روایت های دشمن و انتشار حادثه کربلا برای اهداف قومی و قبیله ای برای نشان دادن این حرکت جهانی است در حالی که امام حسین(ع) بدون توجه به هر گونه وابستگی به نهضت، قوم و قبیله در روز 1396 عاشورا به نام «مرد جهنمی ناصر یانسرنی» آمد تا اهمیت کمک به احیای ارزش های انسانی را به همه بفهماند.

غربی افزود: امت اسلامی در طول تاریخ با چالش ها و تحولات بی شماری برای پاسداری از دو یادگار پیامبر اکرم (ص) یعنی قرآن و عترت روبرو بوده است و امروز در دوران انقلاب اسلامی، ملت ایران پیش قدم شده است. در مبارزه با جهل و تقویت این دو گوهر».

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید