پیروزی انقلاب اسلامی منشأ تحولات عظیمی در جهان بود


ساعت: 08:36
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805609

عیسی زاده گفت: انقلاب اسلامی ایران نوری بود که به جهان تابیده شد و جهان را از خواب بیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی عیسی زاده در گفت و گو با اروم نیوز با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده تاریخی منحصر به فرد بود که ملت های آزادیخواه و مسلمان جهان را بیدار کرد. جهان.”

وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به مردم روشن کرده است که مستضعفان نیز می توانند در برابر ابرقدرت های بزرگ دنیا به دادخواهی بپردازند و حق خود را مطالبه کنند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و بارو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نوری بود که به جهان تابیده شد و دنیا را از رویای غفلت بیدار کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران نوری بود که به جهان تابیده شد و جهان را از خواب غفلت بیدار کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران نوری بود که به جهان تابیده شد. استعمارگرانی مانند آمریکا، انگلیس و شوروی سابق و غیره ناپدید شده اند.

عیسی زاده با بیان اینکه امروز ندای به حق انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و جانشین وی در سراسر جهان طنین انداز شده است، تصریح کرد: امروز نه تنها ملت ایران به ندای رهبر خود پاسخ می دهد، پیام انقلاب در آن به قلب کشورهای غربی و در آسیا، اروپا و آمریکا رسیده است و جوانان این کشورها به دنبال نورانی از پیام های الهی امام عزیزمان هستند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که در دنیا نظیر ندارد، گفت: در کجای دنیا انقلابی رخ داده که منشأ تحولات عظیم در جهان باشد، خواهید دید که انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که علاوه بر پدیده های اعتقادی، مذهبی و عقیدتی، جهان را تحت الشعاع خود قرار داده و پیروان همه ادیان را تحت تأثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه جهان بینی انقلاب اسلامی دشمنان را برانگیخته است، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال سنگ اندازی به پیشرفت کشور بودند و هر بار سنگ اندازی کردند تا برای تحریک اسلام و انقلاب اسلامی توطئه کنند. تاکتیک های مختلف مانند ایجاد داعش و حمایت از وهابیت و توهین به مقدسات دینی، اما الحمدلله در همه توطئه ها ناکام ماندند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید