پیشنهاد امام جمعه یزد به رئیس جمهور برای حل مشکل خوراک دام در کشور


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810120

امام جمعه یزد به مشکلات موجود در حوزه خوراک دام اشاره کرد و گفت: در این راستا به رئیس جمهور پیشنهاد دادم که وزارت جهاد کشاورزی هر استانی را موظف به خودکفایی در خوراک دام کند. تولید.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار با 30 نفر از کشاورزان صنعت کشور به عنوان جهادگران اقتصادی، اظهار داشت: خدمت به جامعه و مردم وظیفه همه ماست و خدمت به مردم باید این باشد. اولویت اصلی همه کسانی که تولید می کنند، آنها پاداش های زیادی دارند.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی کشاورزان افزود: در صورت توکل به خداوند متعال مطمئن باشید با صبر و استقامت این مشکلات حل خواهد شد. البته این وظیفه همه کارکنان است که راه را برای رشد و پیشرفت کار شما هموار کنند.

ناصری با بیان اینکه فعالان عرصه تولید جهادگران اقتصادی هستند، گفت: تحمل رنج و سختی در مسیر تولید بدون شک ثواب خود را دارد و هرکس در راه خدا جهاد کند خداوند راه را به او نشان می دهد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه کارکنان برای رفع موانع کسب و کار برنامه ریزی می کنند، افزود: امیدواریم کارکنان با خنثی سازی تحریم ها و رفع مشکلات هر چه سریعتر زمینه رونق تولید و رونق اقتصادی کشور را فراهم کنند.

ناصری با اشاره به مشکلات موجود در حوزه علوفه گفت: در این زمینه به رئیس جمهور پیشنهاد دادم که وزارت جهاد کشاورزی هر استانی را موظف کند در زمینه تولید علوفه خودکفایی کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید علوفه در کشور ما وجود دارد، افزود: حتی خود دامداران نیز می توانند علاوه بر دام های خود به پرورش خوراک دام نیز بپردازند که البته دولت باید در این زمینه همراهی و کمک کند.

ناصری ادامه داد: در این شرایط همیشه نباید نگران تامین خوراک دام باشید و تحقق این امر مستلزم تلاش و همدلی است و امیدواریم هر چه زودتر در تامین خوراک دام به خودکفایی برسیم. “

وی گفت: در این شرایط سخت اقتصادی باید سختی ها و مشکلات را تحمل کنیم و چاره ای نیست و امیدواریم با ادامه مسیر تولید به زودی به شرایط مطلوب اقتصادی برسیم.

ناصری گفت: البته برخی افراد سودجو و زیاده خواه هستند و با کارشکنی مشکل ایجاد می کنند و باید برای رفع این مشکلات برنامه ریزی و اقدام لازم صورت گیرد.

وی گفت: خدمت به خدا و بندگان خدا ارزشمند و ماندگار است پس به کار جهادی خود ادامه دهید و در مسیر به فکر افرادی باشید که به محصول تولید شما نیاز دارند.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید