پیشکسوتان سپاه نینوا در جشن پرستاران گلستان + عکس

ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790759

سپاه نینوا استان گلستان صبح امروز در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب(س) به پاس قدردانی از حامیان سلامت از پرستاران گلستانی تجلیل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ، تجلیل از پرستاران و کادر درمانی سپاه نینوا صبح امروز با حضور سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا و حجت الاسلام ایمانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا حضرت زینب کبری ک) و در روز پرستار انجام شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و تبریک به پرستاران پرتلاش در خط مقدم مبارزه با ویروس تاج، گفت: این روز عذرخواهی از ارادت به سفیدپوستان در سلامت است. جان خود را برای کمک به آنها فدا کنند.

علی ملک شاهکوهی رمز موفقیت در هر کاری را خدمت خالصانه به مردم می داند و می افزاید: کسانی که بدون چشمداشت به مردم خدمت می کنند و در تخصص و تعهد عالی هستند از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند و مردم برخوردارند.

وی نقش کادر درمانی و پزشکی در واکسیناسیون عمومی را مهم خواند و گفت: با کمک کادر پزشکی کشور به آرامش رسیده و نقشه تاج در اکثر نقاط میهن اسلامی از جمله استان گلستان آبی شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه سپاه و بسیج در کنار مردم برای از بین بردن ویروس شیطانی بودند، گفت: به کادر درمانی و پزشکی کمک می کنیم تا سلامت مردم آسیب نبیند.

در پایان این نشست علی ملک شاهکوهی با اهدای شاخه گل از پرستاران کلینیک درمانی سپاه گرگان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید