پیشکسوت استقلال: صحنه را از بالا دیدم. پایگاه را ندیدی؟

پیشکسوت استقلال: صحنه را از بالا دیدم.  پایگاه را ندیدی؟

آرش برهانی پیشکسوت استقلال در خصوص ریتینگ خود در دربی 97 گفت: در نیمه اول شاهد بازی خوبی بودیم و در واقع استقلال بهتر از حریف بود اما در نیمه دوم شرایط متفاوت بود و هر دو تیم نتوانستند فوتبال خوبی ارائه دهند.

وی ادامه داد: استقلال خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کرد و می توان گفت به یک معنا حق کسب سه امتیاز مسابقه را داشت.

پیشکسوت استقلالی ها درباره اینکه آبی ها معتقدند داور برای آنها پنالتی نگرفت، توضیح داد: به نظرم عدم حضور داور مقابل استقلال تبدیل به یک اپیدمی شده است. استقلال در سه بازی اخیر به دلیل اشتباهات داوری آسیب زیادی دیده است. تا جایی که من می دانم حدود شش امتیاز از این تیم گرفته شده است.

برهانی در خصوص عملکرد داور خاطرنشان کرد: او بد بازی کرد اما در این صحنه در دقایق پایانی بازی باید بسیار باتجربه بود و جرات پنالتی در این دقیقه از بازی را داشت. من صحنه را از بالا دیدم که پنالتی بود اما چطور داور از فاصله 20 متری این صحنه را نبیند.

سرمربی تیم امید استقلال در پایان درباره عملکرد مهاجمان این تیم گفت: زستد عملکرد بدی نداشت اما به نظرم باید در دیدارهای آینده عملکرد بهتری داشته باشد. این مهاجم توانایی عملکرد بهتر در ادامه لیگ را دارد.

برهانی در مورد اینکه مشخصا دیروز برای ورود به ورزشگاه ذوق زده شده است، گفت: ابتدا باید از احمد مددی مدیرعامل سابق باشگاه تشکر کنم که شخصا جلوی در آمد و من را به ورزشگاه برد. «تمام عمرم به ورزشگاه می آمدم اما متأسفانه حدود چهل دقیقه اجازه حضور در ورزشگاه را نداشتم. یک عده را جلوی من گذاشتند، اصلاً معلوم نبود چه کسانی هستند و فکر می کنم اگر بازی را با تماشاگران انجام می دادند خیلی بهتر بود.

دیدگاهتان را بنویسید