پیش بینی اعتبار 11 هزار میلیارد تومانی در سفر دولت به استان مرکزی / دولت انقلاب متعهد به خدمت است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; احمد وحیدی وزیر کشور در جریان سفر به شهرستان شازند و بازدید از ظرفیت این شهرستان پس از حضور در جلسه اداری شهرستان شازند در جمع خبرنگاران گفت: در سفر هیئت دولت به مرکز استان تقریباً 11 هزار میلیارد تومان برای کمک به پروژه ها پیش بینی می شود که علاوه بر این 14 هزار میلیارد تومان نیز تخصیص می یابد.

وی ادامه داد: طرح ویژه ای در شازند تصویب شده که بیش از 500 میلیارد تومان برای آن تخصیص می یابد که علاوه بر سهمیه عمومی استان در موضوعات مختلف در اختیار شهرستان قرار می گیرد.

وزیر کشور تصریح کرد: مواردی که در جلسه با مردم مطرح شد موضوعات مختلفی از جمله بحث وقف برخی از اراضی کشاورزی بود که در جلسه مقرر شد این مسائل با وقف و بخشداری حل شود.

وحیدی خاطرنشان کرد: سوالاتی در مورد کارخانه قند شازند مطرح شده است اما احتمالا امکان احیاء و احیای این کارخانه وجود ندارد اما از محل کارخانه بازدید خواهیم کرد و با حمایت بنیاد مستوفان تصمیمات مناسبی اتخاذ خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه آبرسانی و برخی روستاهای فاقد آب شرب مشکلاتی وجود داشت و مقرر شد با منابعی که تخصیص داده می شود آب به مناطق مورد نظر تامین شود که امیدواریم تا حدودی محقق شود. امسال و تا حدودی سال آینده شهرستان شازند و آستانه مشکل دارد که اعتبارات پیش بینی شده است.

وزیر کشور تصریح کرد: بحث بیمارستان فسمن مطالبه مردم است که جزو مصوبات سفر خواهد بود و پتروشیمی شازند با این کار موافقت کرده است.

وحیدی افزود: مشکلات راه ها و محورهای مواصلاتی از دیگر موارد مطرح شده بود که بازدیدهایی خواهیم داشت و وزارت راه نیز تا حصول نتیجه بر موضوع نظارت خواهد کرد.

وی بحث الحاق دریاچه کوکبیه به شهر شازند و واگذاری آن به شهرداری، لزوم احداث خانه دانشمندان در برخی روستاها و صنایع تبدیلی در برخی روستاها را نیز از جمله موارد مطرح شده در سفر به شهر شازند عنوان کرد. آمادگی برای حل مشکل اعلام شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم نتیجه آن این باشد که در شهر زیبای شازند با مردم متعهد و انقلابی و بیش از 500 شهید و مشارکت 92 درصدی در انتخابات که بسیار ملموس است بخشی از خواسته ها را محقق کنیم. خواسته ها.

وحیدی تاکید کرد: دولت انقلاب متعهد به خدمت به مردم و شنیدن نیازهای آنان و پیگیری راهکارهای آنان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید