پیمانکاران یک مدرسه در کرج از افزایش 30 درصدی اجاره بها خوشحال نشدند.


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902117

عطایی نیا گفت: بیشتر رانندگان این سرویس به مشاغل دیگری رفته اند و تعداد ناوگان کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر عطایی نیا معاون حمل و نقل شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: مدیریت و ساماندهی مدارس در کارگروه ماده 18 بررسی می شود.

عطایی نیا افزود: فرمانداران به عنوان اعضای ناظر و پلیس راهنمایی و رانندگی حق رای دارند، شهرداری ها نیز مرجع صدور مجوز برای رانندگان سرویس مدارس هستند.

وی بیان کرد: شهرداری کرج در تیرماه فراخوانی برای جذب پیمانکاران داد و به کارگروه ماده 18 ارائه کرد که در نهایت قیمت ها در شورای شهر تصویب شد.

عطایی نیا تصریح کرد: پیمانکاران با توجه به ویژگی های آموزش و پرورش به رشته های مختلفی تقسیم شدند و خدمات مرتبط را انجام دادند.

وی گفت: در صورت عدم انعقاد قرارداد، موضوع به پیمانکار واجد شرایط و مدیر مدرسه بازگردانده می شود، البته با گذشت دو سال از شیوع ویروس کرونا، سرویس مدارس شروع می شود.

آتانیا افزود: بیشتر رانندگان این سرویس به مشاغل دیگری رفته اند و تعداد خودروهای ناوگان کاهش یافته است، همچنین تعرفه 30 درصدی تشویقی به رانندگان نمی کند.

وی گفت: بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش 5 هزار سرویس مدرسه مورد نیاز است و باید توسط پیمانکاران ارائه شود اما در حال حاضر بخش خصوصی تمایلی ندارد.

عطایی نیا تصریح کرد: مبالغ مربوط به قبل از کرونا است و با توجه به شرایط اقتصادی و تورم موجود، رانندگان بخش خصوصی تمایلی به همکاری نخواهند داشت.

معاون حمل و نقل شهرداری کرج گفت: بسته های حمایتی از جمله دوگانه سوز رایگان خودروهای مدارس در حال بررسی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید