پیمان بابایی گفت: اگر در تراکتور نمانم مرد نیستم.


ساعت: 18:42
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1882008

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پیمان بابایی به صراحت گفته بود که اگر در تراکتور نمانم مرد نیستم و اگر به ذهنم برسد سر قولم می مانم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاظم محمودی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه مرحله اول مذاکرات این باشگاه با آقای بابایی در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: این مذاکرات با آقای بابایی انجام شد. این بازیکن در این دیدار به صراحت اعلام کرد که فقط برای تراکتورسازی در ایران بازی می کند و تراکتور اولویت اول تا دهم من است. وی همچنین از باشگاه برای تعیین قیمت ها درخواست کرد تا بازیکنانی بیاورد و قول داد با مبلغی حدود یک تا دو میلیارد تومان کمتر از بازیکنان جدید قرارداد ببندد.

وی افزود: مرحله دوم مذاکره با پیمان بابایی در دفتر تهران انجام شد و این بازیکن مبلغ فوق العاده بالایی درخواست کرد. باشگاه هم پیشنهاد خود را افزایش داد اما این بازیکن همچنان قرارداد همکاری را امضا نکرد و گفت باید با مدیر برنامه هایم مشورت کنم و ایجنت بابایی فردی است که نمی توان به حرف هایش اعتماد کرد.

محمودی با بیان اینکه مرحله سوم مذاکرات با پیمان بابایی در تبریز برگزار شد، تصریح کرد: در مرحله سوم مذاکرات باشگاه پیشنهاد قبلی را به میزان قابل توجهی افزایش داد و قرارداد منعقد شد و آماده امضای طرفین و حتی برای یک پرداخت نقدی نیمی از مبلغ قرارداد همچنین توافق و چند گزینه مهم در قرارداد وی گنجانده شده بود که در این جلسه که یکی از دوستان نزدیک وی نیز حضور داشت این بازیکن به بهانه اینکه با بررسی چند بند از قرارداد و رایزنی با مدیر بر سر برنامه هایش، قرارداد منعقد شد، او آن را با خود برد و حتی در هنگام خروج از جلسه با همه دست داد و به صراحت گفت: نگران نباشید، دست دادم. مثل یک مرد و اگر در تراکتور نمانم مرد نیستم و سر حرفم هستم.

وی ادامه داد: بابایی به باشگاه اعلام کرد برای رفع مشکلاتم به تهران می روم و سپس برای عقد قرارداد به تبریز برمی گردم. وی پس از رایزنی با مدیر برنامه های خود درخواست تغییر چند بند را داشت و باشگاه نیز با درخواست این بازیکن موافقت کرد و پیش نویس قرارداد را برای او تهیه و ارسال کرد.

سرمربی تراکتورسازی اعلام کرد: طی چند روز گذشته بارها با پیمان بابایی تماس گرفتیم و او هر بار عذرخواهی کرده و بالاخره امروز و فردا پس از چند روز کارکردن باشگاه و هواداران تراکتورسازی با تیم دیگری قرارداد بسته است. متاسفم برای چنین ورزشکارانی که تعصبات و غیرت خود را فراموش می کنند و به راحتی عهد خود را زیر پا می گذارند.

وی تاکید کرد: پیمان بابایی از آکادمی باشگاه تراکتورسازی بزرگ شده و مدیون فوتبال آذربایجان و تراکتور است. ناراحتی ما ناشی از رفتار غیرحرفه ای و بزدلانه او و مدیر برنامه هایش است. وگرنه این فوتبالیست به عنوان مهاجم آمار جالبی نداشت و باشگاه تراکتورسازی خیلی بزرگتر از این افراد است. مطمئناً مهاجم و گلزن بهتری خواهیم آورد.

محمودی خاطرنشان کرد: مدیر برنامه های این بازیکن فرد مشهوری است که با اقدامات خود در سال های اخیر فوتبال ایران را تباه کرده است و این فرد یکی از دلایل التهاب در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران است. بداخلاقی این نماینده آبروی دیگر عوامل محترم فوتبال ایران را خدشه دار کرده است و باشگاه تراکتورسازی این رفتارها را بی پاسخ نمی گذارد و حتماً از این نماینده که تمام بدن ایرانیان را می کشد به فدراسیون فوتبال و کمیسیون اخلاق شکایت خواهیم کرد. فوتبال رو به نابودی

وی در پایان تاکید کرد: وای به حال بازیکنی که ادعای اعتیاد دارد اما با رفتارهای غیرحرفه ای تیم شهر خود را بر دوش می کشد و مطمئنا در آینده چنین مشکلاتی را برای تیم های دیگر به همراه خواهد داشت. همچنین تاکید می کنم که باشگاه آماده انتشار پیش نویس قراردادها در هر مرحله از مذاکرات و درخواست های کتبی بازیکن برای تغییر بندهای قراردادش است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید