پیگیری وضعیت حقوقی بازنشستگان در نشست وزیر کار و مدیران صندوق بازنشستگی «آینده»

پیگیری وضعیت حقوقی بازنشستگان در نشست وزیر کار و مدیران صندوق بازنشستگی «آینده»

امروز دوشنبه 2 آبان ماه نشست مشترک مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی «آینده» و نمایندگان مستمری بگیران این صندوق با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دفتر وزیر در محل دفتر وزیر برگزار شد. حضور معاونان اقتصادی و اجتماعی این وزارتخانه در رابطه با درخواست افزایش حقوق بازنشستگان از این صندوق.

محمدرضا محمدی (مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده) به تشریح نتایج این جلسه پرداخت و اعلام کرد: پس از طرح بحث های مختلف در خصوص افزایش مستمری و حقوق بازنشستگان در سال 1401، جمع بندی توسط آقای صولت مرتضوی (وزیر محترم دولت) صورت گرفت. تعاون، کار و رفاه اجتماعی) مقرر شد با توجه به تبصره ماده 4 اساسنامه مبنی بر افزایش حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبات هیات وزیران، پاسخ به استعلام معاون رئیس جمهور. برای امور حقوقی رئیس جمهور در این خصوص پیگیری خواهد شد و در صورت عدم حصول نتیجه مطلوب، موضوع اصلاح اساسنامه از طریق شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی بررسی خواهد شد.

با توجه به جمع بندی مذکور و اثبات صحت کار صندوق در این حوزه، محمدی تاکید کرد: در صورت تحقق نتایج جدید، مراتب از طریق روابط عمومی صندوق اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید