چراغ هایی که دیگر راهنما نیستند/ قطعی برق، ترافیک کلانشهر جنوب شرق را بیش از پیش کور کرده است


ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887298

توقف طولانی‌مدت چراغ‌های راهنمایی در کلانشهر زاهدان، جدای از برجسته‌کردن بن‌بست ترافیکی، مردم را دچار سردرگمی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، چراغ راهنمایی وسیله یا نمادی در حوزه ترافیک است که در تقاطع های جاده ای، ورودی و خروجی جاده ها، پیاده روها و برخی نقاط دیگر نصب می شود و جریان را نیز هدایت می کند و به کاهش تصادفات نیز کمک می کند. مقدار زیادی

سیستم های حمل و نقل هوشمند به حداقل رساندن وقوع تصادفات کمک می کند و همچنین بر کاهش احتمال مرگ در صورت تصادف تاکید می کند.

یکی از دغدغه های مجموعه مدیریت شهری شهر زاهدان معطوف به مشکلات ترافیکی است که برای مدیریت هر چه بیشتر آن برنامه ریزی هایی اندیشیده شده است.

امروزه تردد خودروها در شهرها یکی از معضلاتی است که رانندگان وسایل نقلیه، عابران پیاده و ساکنان حاشیه خیابان های پرتردد زاهدان را با مشکل مواجه کرده است.

رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی در شهر زاهدان از جمله توقف و پارک در مکان های ممنوع، سرعت بالا، رانندگی خلاف جهت خیابان های یک طرفه، روشن شدن چراغ قرمز و خودنمایی بسیار مشهود است.

مردم: کارمندان زاهدانی دغدغه ترافیکی ندارند

یکی از شهروندان زاهدانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در ساعات اوج تردد خودروها به ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر تردد در چهار راه شهر وجود دارد. برای رفع ترافیک شهر زاهدان را روشن کنید.

قطع برق به چراغ های راهنمایی در شب خطرناک تر است زیرا خیابان ها در شب خلوت تر هستند و سرعت ماشین ها بیشتر است.

مشکلات چراغ راهنمایی حل می شود

آسا ریگی معاون حمل و نقل شهری شهرداری زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: اجرای ایمنی و ترافیک مصوبات شورای ترافیک از جمله اصلاح هندسی تقاطع ها، عیوب و رنگ آمیزی ناهمواری ها، آشکارسازی علائم، نصب تابلوهای اجباری خلاف است. دستورات پلیس

وی افزود: راه اندازی و هوشمندسازی چراغ های راهنمایی به صورت هوشمند انجام می شود.

ریگی تصریح کرد: کار مجموعه نظارتی شهرداری زاهدان شامل نصب دوربین و نظارت تصویری بر ترافیک است.

محورهای پرترافیک مانند بزرگراه خلیج در منطقه شهری در خیابان دانشگاه نصب خواهد شد که تظاهرات شهروندان را در آنجا داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید