چرا ستاره انگلیس بعد از گل می رقصد؟

چرا ستاره انگلیس بعد از گل می رقصد؟

جک گریلیش، مهاجم تیم ملی انگلیس، اولین ضربه خود در جام جهانی را تبدیل به گل کرد و جشن صمیمانه پس از گل خود را به یکی از هواداران جوان منچسترسیتی تقدیم کرد.

بازیکن سابق استون ویلا اواخر بازی سه شیرها مقابل ایران در قطر از روی نیمکت آمد و از اولین بازی رویایی خود در جام جهانی نهایت استفاده را کرد. پس از خروج کالوم ویلسون از خط دفاعی ایران، مهاجم نیوکاسل توپ را به گریلیش داد و او به راحتی گل ششم این بازیکن انگلیسی را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رساندن گل، این بازیکن 27 ساله ابتدا با تشکر از ویلسون بابت پاس گل، قبل از اینکه دستانش را به پهلو رقصید، گل را جشن گرفت.

دلیل شگفت انگیزی پشت این شادی وجود داشت. فینلی، یکی از هواداران جوان من سیتی، برای اولین بار این ایده را مطرح کرد. این بازیکن 11 ساله در اوایل سال جاری پس از نوشتن یک پیام صمیمانه به وینگر به عنوان بخشی از طرح ایمیل های لیگ برتر به هواداران، این فرصت را پیدا کرد که با بازیکن مورد علاقه خود ملاقات کند.

فینلی پیش از دیدار با قهرمان خود، پیراهن منچستر سیتی را نیز دریافت کرد. به این بازیکن جوان نیز فرصت داده شد تا جشن گل بعدی مهاجم را انتخاب کند.

او در ابتدا ایده کرم را انتخاب کرد که گریلیش با آن مخالف بود. سپس این دو برای مدتی با هم مذاکره کردند تا اینکه بازیکن من سیتی در نهایت با اجرای رقص نمایش داده شده در برابر ایران موافقت کرد.

این اولین فرصت گریلیش برای استفاده از جشن بود، پس از به ثمر رساندن تنها یک گل برای باشگاهش تا اینجای فصل، در پیروزی 3-0 مقابل ولورهمپتون واندررز در سپتامبر.

فینلی بدون شک از تقلید شخصیت خود از جشن جام جهانی خوشحال خواهد شد، اگرچه باید دید که آیا او بازی را با توجه به زمان بازی و زمان حضور در مدرسه دیده است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید