الگویی برای آزاداندیشان جهان برای خودکفایی در تولید و کشاورزی / حکومت پهلوی فقط برای اربابانش می رقصد

ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804654

مروری بر پیشرفت شگفت انگیز ایران اسلامی پس از انقلاب؛

با مروری بر تاریخ کشورمان در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی درمی یابیم که حکومت پهلوی قبل از انقلاب فقط برای اربابان خود می رقصید و از دستورات مستکبرین اطاعت می کرد، متفکران جهان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت‌الاسلام والمسلمین را می‌توان شمرد پیروزی شکوهمند اسلام را به دوران طاغوت و قبل از پیروزی انقلاب تشبیه کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی استقلال و عزت ایران و ایرانیان است، گفت: بوسه شاه ایران توسط ملکه انگلیس.

21aea9a6 86d8 4abb ab6b 5e8c9db993d3 خبر خاکستری

اسماعیل نیا افزود: اینکه پادشاه کشوری می خواست تهران را به سمت شمال یا جنوب کشور ترک کند باید از استعمارگران اجازه می گرفت و بدون اجازه آنها اجازه رفتن به شهرهای کشورش را نداشت. «مسئولان کشور منتخب آمریکا بودند و مردم هیچ نقشی در آن نداشتند؛ قدرت‌های استعماری ایران را برای خود تقسیم کردند و هر کدام صاحب گوشه‌ای از کشور بودند و ثروت و ذخایر کشور را غارت کردند و ایرانی‌ها یا نمی‌دانستند یا به جرات گفتن ابروهایت بالای چشمت است، همه اینها باعث شده هر ایرانی سر بریده شود.

977e56ba b812 4299 899f 46a92f128cec خبر خاکستری

محوری ترین شعار انقلاب «نه شرقی نه غربی» بود.
وی با بیان اینکه یکی از محوری ترین شعارهای انقلاب «نه شرقی نه غربی» است، می گوید: امروز در عمل می بینیم که این شعار محقق شده است و مردم ایران خودشان سرنوشت کشورشان را رقم می زنند. امروز مردم رهبران خود را انتخاب می کنند و هیچکس در خارج از کشور حق دخالت در سرنوشت کشور را ندارد.

امام جمعه بندرلنگه گفت: امروز همه دنیا ملت ایران را عزیز و شریف می دانند. ایران اسلامی نه تنها برای ملت خود، بلکه برای سایر مسلمانان جهان افتخار آفریده است. مثلاً کسانی که به کربلا و نجف رفته‌اند، می‌بینند که دیگر نمازگزاران مسلمان از کشورهای دیگر و از سراسر جهان، وقتی متوجه می‌شوند شما ایرانی هستید، شروع به تمجید از عزت و سربلندی ایران اسلامی می‌کنند و اینکه ایران به مسلمانان افتخار می‌کند. در جهان.

7aab53af 7d81 4192 9b15 cf39f49504b3 خبر خاکستری

ایران اسلامی مرکزی است و میدان دارد

اسماعیل نیا با تاکید بر اینکه در خاورمیانه و جهان هیچ مسئله ای را بدون در نظر گرفتن ایران اسلامی که مایه افتخار است حل نمی کنند، گفت: زمانی ما اقتدار کشورمان را نداشتیم آنها می دانند. که همه نقشه هایشان شکست می خورد، ایران اسلامی محور می شود و میدان می شود، این یکی از برکات انقلاب ایران اسلامی است.

وی بیان می کند: در دوره تاگوت، هر یک از پادشاهان هزاران فرسنگ سرزمین را بخشیدند، زیرا عزت نفس و استقلال نداشتند; اما در انقلاب اسلامی هیچ وجبی از کشور تصرف نشد که به معنای استقلال، عزت و این دستاورد است.

امروز دنیا به ایران اسلامی به عنوان الگو نگاه می کند

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با تاکید بر اینکه امروز دنیا ایران اسلامی را الگو می بیند، گفت: الهام بخشیدن به ایران اسلامی افتخاری است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برعکس بود، بنابراین مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است. استقلال، آزادی و عزت است. ما سرنوشت کشورمان را رقم می زنیم و روی پای خود می ایستیم و الهام بخش دیگر ملت ها و آزاداندیشان در سراسر جهان هستیم.
اسماعیل نیا ادامه داد: با وجود دشمنی نظام سلطه، استعمار و استکبار از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون و کشتارها و تحریم های متعدد، تحمیل هشت سال جنگ و موانع مختلف می توان گفت. جنگ با همه طرف های دیگر در این 43 سال فرا رسیده است، یعنی می توان گفت همه کفار و منافقین یک طرف هستند و ایران اسلامی یک طرف. با این حال ما در زمینه های مختلف از جمله علم، تولید، استقلال و خودکفایی پیشرفت های باورنکردنی داشته ایم.

وی تاکید کرد: در عرصه علم در حساس ترین حوزه ها مانند فناوری نانو، هسته ای، هوافضا، سلول های بنیادی، پزشکی خاص و سخت و سایر رشته ها، ایرانی ها خوش درخشیده اند و امروز جزو بهترین های دنیا هستیم. .

079546ab 90dd 490f 805a 040cdf49042f خبر خاکستری

کشور ما در بسیاری از زمینه های کشاورزی و تولید صنعتی به خودکفایی رسیده است

امام جمعه بندرلنگه گفت: کشور ما در بسیاری از زمینه های کشاورزی و تولید صنعتی به خودکفایی رسیده است و نه تنها نیازی به خروج از کشور ندارد بلکه پاسخگوی نیاز بسیاری از کشورهای دیگر است.

اسماعیل نیا افزود: کشور ما در زمینه بهداشت و درمان و تعداد پزشکان، تعداد دانشمندان در رشته های مختلف در نتایج تحقیقات در بین کشورهای جمهوری اسلامی ایران پیشرفت بی نظیری داشته است. اگر به کشورهای اطرافمان نگاه کنیم، همه چیز بیگانه است و اگر روزی نقاب اکسیژن را از دهان این کشورها بردارند، بدون آنها یک دقیقه هم نمی توانند نفس بکشند. اقتصاد، معیشت، نیروی کار و علم به یکدیگر وابسته هستند.

455f979e 1b32 48bf 9ed4 5336448a04a1 خبر خاکستری

ایران اسلامی با وجود همه موانع و تحریم ها و جنگ ها همچنان در حال پیشرفت شگفت انگیز است

وی گفت: امروز ایران اسلامی در هیچ حوزه ای وابسته نیست. ممکن است در حوزه‌ای محدود، حتی در برخی حوزه‌ها، وابستگی‌هایی وجود داشته باشد که به دلیل تحریم‌ها، جوانان ایرانی را از دستیابی به این فناوری باز داشته است. در غیر این صورت آنها استعداد دارند و به زودی قله ها را فتح خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با بیان اینکه ایران اسلامی با وجود همه موانع، تحریم ها و جنگ ها همچنان در عرصه های مختلف پیشرفت های شگفت انگیزی داشته است، گفت: همچنان مشکلاتی وجود دارد که بدون بازگشت به آن باز می گردند. برای ملت ایران روشن است که هر جا توسط جهادگران شایسته و متخصص کار شده، کار انجام شده و موفق بوده است، اما جایی که مدیر ناکارآمد بوده، پیشرفت حاصل شده است. عقب می ماند.

حکومت پهلوی فقط برای اربابانش می رقصد

اسماعیل نیا با استناد به ظلم حکومت پهلوی گفت: رژیم پهلوی یک رژیم دیکتاتوری بود و حکومت اسلامی نبود و جز اینکه فقط به فکر جیب خود و اطرافیانش باشد و خوش گذرانی کند، هیچ توقعی نیست. آنها برای اربابان خود رقصیدند تا چهار روز دیگر ملت را سوار کنند. برایشان مهم نبود که اسلام و مردم در حال شکست هستند، فقط سرگرمی بود.

وی افزود: تصاحب بخشهایی از ایران اسلامی و تسلط بیگانگان بر مسلمانان در کشور، از محرومیت جوانان کشور از دستاوردهای علمی و فناوری گرفته تا مسائل اخلاقی، معنوی، دینی و ارزشی، از شرارت های رژیم پهلوی بود. ملت غیور . ایران به رهبری امام خمینی (ره) او را نیافت و با حضور هوشمندانه و بی رحمانه خود در صحنه این رژیم طاغوتی سرنگون کرد و حکومت اسلام را جایگزین آن کرد.

581ba657 4028 4627 90e3 5697f87d7597 خبر خاکستری

قدرت هر کشور، حمایت مردمی آن کشور است

امام جمعه بندرلنگه با بیان اینکه امروز بر همه تحلیل گران سیاسی و جامعه شناسان روشن است که نقطه قوت هر کشوری پشتوانه مردمی کشور است، تصریح کرد: اگر کشوری هزاران موشک و تجهیزات نظامی داشته باشد اما حمایت مردمی نداشته باشد، دولت و دولت بسیار است. ضعیف؛ تا زمانی که مردم از حکومت خود حمایت کنند، هیچ ابرقدرتی جرات حمله به آن دولت و ملت را ندارد.

اسماعیل نیا با اعلام اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است، گفت: این انقلاب شکوهمند متعلق به مردم است و مردم به پیروزی رسیده اند. توسط مردم اداره می شود و توسط مردم نگهداری می شود و کارمندان خدمتگزار مردم محسوب می شوند.»

وی افزود: مردم به دلیل عشق به قرآن و اسلام انقلاب خود را با جان و دل دوست دارند و تداوم انقلاب اسلامی و رفع مشکلات کوچک آن و فتح قله های پیشرفت جز با حضور مردم امکان پذیر خواهد بود. . روی صحنه.”

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: ملت بصیر ما برای انقلاب ارزش قائل هستند و در همه صحنه های آن و با حضور خود حماسه آفریده اند. امسال اگر از نظر بهداشت و تاج به مجموعه اجازه داده شود، دنیا می بیند که ملت ایران با تمام وجود روی صحنه هستند و از ارزش های نظام دفاع می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید