چرا صنعت نفت مثل پرسپولیس مقابل استقلال بازی نمی کند؟

چرا صنعت نفت مثل پرسپولیس مقابل استقلال بازی نمی کند؟

سیاوش بختیاری زاده گفت: فکر می کنم نفت آبادان نمی تواند مثل هفته گذشته مقابل استقلال تهران بازی کند. البته بازی در آبادان و بازی در تهران شرایط خاص خودش را دارد. شاگردان منصوریان هفته گذشته در دیداری فوق العاده پرسپولیس را در آبادان شکست دادند، روزی که همه ایران فکر می کردند پرسپولیس خیلی راحت در آبادان پیروز می شود و برتری استقلال را حفظ می کند، اما جوانان نفت را با تدابیر منصوریان دیدیم. تمام راه های خط حمله پرسپولیس را در پیش گرفته بود و گلر نفت یکی از بهترین نمایش های خود را به نمایش گذاشت.

وی گفت: نفت با توجه به همین برد و فشار روحی و روانی روی آن دیروز به مصاف تیم برتر استقلال تهران رفت و فکر می کنم همه مردم آبادان و حتی پرسپولیسی ها انتظار داشتند تیم نفت استقلال را شکست دهد. ، فشار روحی عجیبی به این تیم وارد کرد و بازی ای که در آبادان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال انجام دادند را غیرممکن کرد. در حالی که بازی آزادانه مقابل استقلال و پرسپولیس واقعا سخت است، حتی اگر تماشاگر در ورزشگاه نباشد.

یک پیشکسوت فوتبال خوزستانی ادامه داد: در بازی دیشب بعد از گلزنی استقلال مدام به فکر دفاع از تک گل خود بود و استقلال به خوبی می دانست که مقابل تیمی بازی می کند که اگر انگیزه دفاع نداشته باشد جریمه می شود. . شد. در نیمه دوم نفت آبادان بازی خودش را انجام داد و استقلال را تحت فشار قرار داد اما تیم خوب نفت باید بداند که اگر در 90 درصد بازی توپ را در اختیار داشته باشد اما نتواند گلزنی کند، امتیازی به او تعلق نمی گیرد. گاهی اوقات این بازی خود خط حمله نفت را می توان مشاهده کرد که امتیاز می گیرد. در مجموع نفت آبادان مثل پرسپولیس مثل بازی قبل نبود.

وی درباره بازی نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس نیز گفت: نفت پس از چند هفته شکست در دیدار مقابل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان، موفق شد سد ناکامی های خود را بشکند و به دو تساوی خوب برسد و از شکست های متوالی رهایی یابد. به نظرم نفت مسجد سلیمان شب گذشته با وجود شکست بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام داد و دروازه بان این تیم نشان داد دروازه بان خوبی است اما در مجموع این تیم شانسی نداشت و نتوانست در ضربات آخر مقابل پرسپولیس موفق شود. .

بهتیاری زاده گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس برای قهرمانی رقابت می کند و سرسخت ترین رقیب استقلال برای قهرمانی است و هفته گذشته مغلوب صنعت نفت آبادان شد، بعید به نظر می رسد دو هفته متوالی شکست بخورد و بنابراین پرسپولیس با کوهی از انگیزه مقابل تیمش. نفت مسجد سلیمان ظاهر شد و نفت مسجد سلیمان کار بسیار سختی داشت. البته نفت با بازیکنان گمنام و جوان مقابل پرسپولیس با بازیکنان باکیفیتی بازی کرد که اکثرا ملی پوش یا لژیونر بودند و فکر می کنم شاگردان فکری در یک بازی بسیار نزدیک به پرسپولیس باختند. به شخصه باورم نمی شد پرسپولیس با همین کوه انگیزه در نیمه دوم با اینکه دو گل جلوتر از نفت دارد گرفتار تاکتیک نفت مسجدسلیمانی شود و فکر می کنم نفت خودش بازی کرد و موقعیت گل درست کرد. .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازی نفت در نیمه دوم، کسب حداقل یک امتیاز درست بود. البته من از بازیکنان نفت مسجد سلیمان گلایه دارم که آنها مجبور نبودند در یک بازی دو گل از این دست بزنند و اجازه ندادند پرسپولیسی ها به راحتی به دروازه خود نزدیک شوند. البته این به دلیل استرس دانشجویان روشنفکر و جایگاه آنها در رتبه بندی است. اگر نفت از ابتدای بازی مثل نیمه دوم بود، قطعا می توانست حداقل به تساوی برسد. به فکری و تیمش بابت بازی خوب مقابل پرسپولیس و این عملکرد ما را به بازی های نفت مسجد سلیمان امیدوار کرد. آنها می توانند با انجام بازی مشابه و با شجاعت، نبوغ و درایت بیشتر برنده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید