چرخش ناگهانی برای نگه داشتن صندلی! / حامیانی که یک شبه منتقدان عزیز شدند

با برکناری شهاب الدین عزیزی از ریاست فدراسیون فوتبال، عجیب ترین اتفاق ممکن در هیئت حاکمه فوتبال ایران در حال رخ دادن است به طوری که افرادی که تا دیروز در صف اول حامیان او بودند، اکنون در قالبی از او انتقاد می کنند. چرخش مشکوک، بی اعتمادی، در مقابل دوربین های تلویزیون عزیزی را فاقد تجربه کافی برای اداره فدراسیون فوتبال معرفی می کنند.

کاظم اولیایی، عضو کمیسیون صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال که پیش از برکناری رئیس فدراسیون فوتبال از رهبری فدراسیون فوتبال ایران حمایت کرد و مدیران دو باشگاه را به دلیل حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا پس از درگیری روز پنجشنبه متهم کرد. سرمربی جدید در اولین روز تحلیف خود، انتقاد از رهبری عزیزی هادم را انتخاب کرد تا خود را منتقد معرفی کند.

با این تفاسیر باید منتظر جایگاه رئیس هیات تجدیدنظر برای تغییر پروانه حرفه ای باشیم چرا که داریوش مصطفوی به همراه اولیای خود از عزیزی هادم و فدراسیون فوتبال در روند عزل و وزیر ورزش حمایت کردند. ، استقلال و پرسپولیس بسیاری از منتقدان این نقش هستند. کمیسیون بدوی و استیناف مجوزهای حرفه ای هر دو تیم را بسیار پر رنگ دانست و تاکید کرد که پس از تایید نکردن و سپس تایید مجدد مدارک ارسالی، حساسیت کنفدراسیون فوتبال آسیا روی این موضوع بسیار جدی است و کنفدراسیون فوتبال آسیا را به سمت حذف دو نماینده باتجربه سوق داد. فوتبال ایرانی باش

در اینکه عده ای تمایل زیادی برای حضور در فوتبال از هر طریق ممکن دارند شکی نیست، اما باید دید آیا متولیان فوتبال و اعضای هیئت مدیره اجازه خواهند داد که دست اندرکاران روند حذف استقلال و پرسپولیس در راس این رقابت ها باقی بمانند. فدراسیون فوتبال آنها با پختگی و جوانی زمینه حذف مدیران بی سابقه در فوتبال ایران را فراهم می کنند تا اتفاقات تلخ گذشته تکرار نشود.

یا مثل مهدی تاج و عزیزی هادم به تعارفات بی نتیجه در فوتبال چنگ می زنند و همچنان به مدیران شکست خورده ای که تجربه روشنی در مدیریت خود ندارند اجازه می دهند به تصمیم گیری در مورد فوتبال ایران ادامه دهند و به موقع و در استودیوهای مختلف با روسای فدراسیون ها صحبت مثبت کنند. شبکه های تلویزیونی به عنوان ابزار تبلیغاتی برای اجرای برنامه های تبلیغاتی برای آنها!

دیدگاهتان را بنویسید