چشم انداز خوبی برای رونق مسکن انتظار داریم

ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1792950

اسماعیل حسین زهی گفت: چشم انداز خوبی برای طرح جهش تولید مسکن داریم و امیدواریم کارکنان وزارت راه و شهرسازی و بانک های موجود در این زمینه تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با مرصادنیوز درباره آخرین وضعیت اجرای طرح جهش تولید مسکن اظهار کرد: تاکنون حدود 2 میلیون و 400 هزار نفر از استان ها و شهرهای مختلف کشور در طرح جهش مسکن ثبت نام کرده اند. تولید
عضوکمیسیون شهروندی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برخی استان ها عملیات اجرایی طرح جهش تولید مسکن آغاز شده است، افزود.
حسین زهی گفت: امیدواریم تعهد دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال محقق شود اما پیش بینی می شود با وجود گذشت این چند ماه از سال همچنان شاهد ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در طول سال باشیم. این چهار سال.”
وی گفت: پس از پایان مهلت ثبت نام، ثبت نام کنندگان در طرح جهش تولید مسکن اصلاح می شوند و در نهایت مبلغ پرداختی باید توسط مردم پرداخت شود تا اقدامات لازم برای ساخت مسکن انجام شود. “
عضوکمیسیون شهروندی مجلس شورای اسلامی گفت: برای تامین دو میلیون واحد زمین پیگیری شده و اقداماتی برای اتصال زمین باقی مانده به شهر در حال انجام است.
حسین زهی گفت: چشم انداز خوبی برای طرح جهش تولید مسکن پیش بینی می کنیم و امیدواریم کارکنان وزارت راه و شهرسازی و بانک های موجود در این زمینه تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید