چمران: شنبه ها یا یکشنبه ها اتوبوس ها هر شب در جایی که مردم می خوابند جمع می شوند

چمران: شنبه ها یا یکشنبه ها اتوبوس ها هر شب در جایی که مردم می خوابند جمع می شوند

روز جدید مهدی چمران در پاسخ به اتوبوس خواب گفت: فضای تبلیغات عمومی به ویژه خبرگزاری های خارجی معطوف به موضوع اتوبوس های خوابیده است و خبرگزاری های خارجی فراموش کرده اند که زباله گردهای لندن یا کشورهای دیگر چگونه زندگی می کنند. او گفت: البته اتوبوس جای استراحت نیست. و به او پتو می دهند، اما موضوع پول گرفتن نیست و عده ای بی پناه در اتوبوس ها پنهان می شوند.

رئیس شورای شهر تهران از وعده زاکانی برای جمع آوری اتوبوس کارتن خواب ها خبر داد.

مهدی چمران در پاسخ به اتوبوس خوابیده گفت: فضای تبلیغاتی عمومی به ویژه خبرگزاری های خارجی معطوف به بحث اتوبوس های خوابیده است و خبرگزاری های خارجی فراموش کرده اند که زباله گردهای لندن یا کشورهای دیگر چگونه زندگی می کنند.

او گفت: البته اتوبوس جای استراحت نیست. و به او پتو می دهند، اما موضوع پول گرفتن نیست و عده ای بی پناه در اتوبوس ها پنهان می شوند.

او گفت: «آیا در گذشته به خاطر دارید که برخی از این افراد را به زور به گلخانه‌ها می‌بردند تا در سرمای تابستان که فیلم‌هایش اکران می‌شد نمردند؟» «البته با زاکانی صحبت کردم و قرار شد شنبه یا یکشنبه اتوبوس هایی که مردم در آن شب می خوابند جمع آوری کنیم، چون اتوبوس بهداشتی نیست و صبح این افراد را از خواب بیدار کنید چه باید کرد؟ در این زمینه مشکلاتی وجود دارد، اما مراقب باشید هر کاری که می کنیم برداشت دیگری از کارمان می شود و تبلیغات جهانی علیه خود و زیر ذره بین رسانه های داخلی و خارجی خواهیم داشت.

وی افزود: البته این اتوبوس ها را جمع آوری می کنند و این افراد را در جای دیگری ترتیب می دهند.

وی با اشاره به وعده شهرداری برای توسعه خانه های سیار گفت: البته کار خوبی است اما این فقط یک تعهد شهرداری نیست و بهتر است به سایر افراد کمک شود.

دیدگاهتان را بنویسید