چند بازیکن پرسپولیس می روند؟

پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر فصل گذشته تابستان شلوغی را پشت سر گذاشت. محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی و شهریار مغانلو سه ستاره ای بودند که از پرسپولیس جدا شدند و حامد پاکدل، علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، رضا دهگانی و رضا اسدی جایگزین آنها شدند.

همچنین پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا و باخت مقابل الهلال، پرسپولیس موفق شد دو بازیکن تاجیک به نام های وحدت حنانوف و منوچهر صفروف را جذب کند. از طرفی رضا دهگانی خیلی زود از جمع قرمزها جدا شد و راهی تراکتور شد.

موضوعی که تقریبا همه کارشناسان و حتی هواداران پرسپولیس بر آن اتفاق نظر دارند این است که بازیکنان جدید این تیم از کیفیت پایین تری نسبت به بازیکنان انفرادی برخوردار هستند و برخی از این بازیکنان هنوز نتوانسته اند خود را با شرایط پرسپولیس وفق دهند و در یک بازی به میدان بروند. تیم بزرگ

با این حال خیلی ها معتقدند پرسپولیس همچنان باید بازیکن جدید بخرد و این تعادل نیست. شنیده ها حاکی از احتمال جدایی چند بازیکن پرسپولیس از جمله خریدهای جدید این تیم در نیم فصل از پرسپولیس است. این بازیکنان اصلا نتوانستند در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشند و کادرفنی این تیم هم اصلا دل خوشی از این افراد ندارند.

معدود بازیکنانی که کمتر در پرسپولیس حضور دارند در صورت داشتن پیشنهاد از جمع سرخ پوشان جدا می شوند.

همچنین اگرچه یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی هرگونه مذاکره با بازیکن جدید را تکذیب کرد اما اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که این باشگاه قطعا در نیم فصل چند بازیکن را به خدمت خواهد گرفت. نقل و انتقالات شلوغی در پیش خواهد بود. با توجه به جدایی رادو پرسپولیس قطعا یک دروازه بان جذب خواهد کرد و در شرایط مناسب یک هافبک و مهاجم به خدمت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید