چند هفته است که مصدوم هستیم و شرایط بازی را نداریم


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813150

مربیان دو تیم پیکان و نساج در نشست خبری پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مازندران تکستیل گفت: حرف خاصی درباره بازی ندارم چرا که هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند. می دانیم که با بازی مشکل داریم و امیدوارم فردا بازی خوبی برگزار شود و هر تیمی که شرایط بهتری دارد به نتیجه برسد. خدا نکند در این بازی همه بازیکنان درست و سالم زمین را ترک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمام بازیکنان خود را برای بازی مقابل نساجی در اختیار دارد، گفت: خیر، مصدومیت های متعددی داریم و دلیل این موضوع نیز کیفیت پایین زمین بازی است. شما باید به سرعت در نظر بگیرید که چه نوع زمینی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر استاندارد است. هفته گذشته در زمینی بازی کردیم که برای مسابقات محله ای مناسب نبود.

پیکان سرمربی تیم فوتبال با اشاره به بی کیفیتی خاطرات شیرازی ها گفت: کیفیت زمین ها روی فوتبال ما تاثیر می گذارد و یکی از بهترین بازیکنان و یک بازیکن جوان خود را در این زمین از دست دادیم و فکر می کنم این کار را انجام دهیم. انجامش بده. . ما این بازیکن را تا پایان فصل از دست می دهیم.” ستودنی است.لطفا باید اراده داشته باشید که مشکل فوتبال ما در بحث کیفیت زمین های بازی حل شود.

حسینی درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار پیکان و نساجی که داور باتجربه ای است، گفت: در دو دیدار اخیر داوران جوان برای ما قضاوت کردند و خیلی خوب کار کردند. امیدواریم فردا داور داوری اشتباه و منصفانه داشته باشد او تیمی درست نکرده است. فقط امیدوارم عدالت برقرار شود.

وی گفت: کیفیت ورزشگاه پاس قوامین خوب نیست و هفته گذشته یک تیم فولادی گلایه داشتند که علاوه بر کیفیت چمن، وسعت زمین نیز مربع است و نمی توان روی آن کار تاکتیکی انجام داد. آنها هم مثل فولادی ها شاکی هستند چون اینجا و آنجا بازی می کنند، اما الان زمین ما اینجاست و نمی توانیم منفی بدهیم و اعصابمان را خورد کنیم. باید با همین شرایط فصل را تمام کنیم اما امیدوارم روزی برسد که هر باشگاهی ورزشگاه خودش را داشته باشد تا این عذرخواهی را از مربیان دریافت کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به تغییرات مدیریتی در این باشگاه و تاثیر آن بر آینده تیمش خاطرنشان کرد: من به این مسائل کاری ندارم. تیم پیکان دولتی است و مدیران در حال تغییر هستند و امیدوارم هرکس بیاید و مسئولیت را بپذیرد موفق شود و مسئولیت خود را به بهترین نحو انجام دهد. این سوالات در نشست خبری پیش از بازی مناسب نیست اما سرمربی جدید تا اینجای کار شرایط تیم را برآورده کرد و سرمربی قبلی کار خود را انجام داد.

حسینی در مورد 10 هفته باقی مانده لیگ برتر و اینکه آیا هدف تیمش کسب سهمیه است یا خیر، گفت: خیر، ما فقط فوتبال خوب بازی می کنیم و سعی می کنیم از توانایی های خود استفاده کنیم و زیاد به مشکلات فکر نکنیم زیرا حتی وضعیت سهمیه سال آینده با تقویم جدید AFC مشخص نیست.


بیانیه: به داوران استرس وارد نکنید

«شهروه بیانی» امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران اظهار داشت: پیکان تیم بسیار خوب، دونده، با برنامه و جوان و مربی بسیار باهوش و سبکی است. چند سالی است که کار سید معتبی حسینی را تماشا می کنم که بسیار خوب کار می کند.

وی ادامه داد: ما هم نساجی هستیم. فردا بازی سختی خواهیم داشت. فردا 2 تیم برای برد می آیند. امیدوارم بازی خیلی خوبی باشه و همه از این بازی خوششون بیاد.

مربی تیم نساجی مازندران درباره اعتراضات به داور گفت: متاسفانه این مشکلات با کمک داور ویدیویی (VAR) برای فوتبال ما وجود دارد. از مربیان می خواهم بعد از بازی در این مورد صحبت نکنند. برخی از تیم ها دچار اشتباهات داوری شدند و برخی دیگر پیروز شدند. پنالتی بازی ما مقابل استقلال، وقتی داور در ثانیه صدم پنالتی نیست، برخی کارشناسان می گویند پنالتی نیست و برخی می گویند پنالتی نیست. در چنین شرایطی تصمیم گیری بسیار دشوار است. مربیان مجبور نیستند در مورد آن صحبت کنند. بگذارید داوران استراحت کنند. ما داوران جوان و خوبی داریم. همانطور که بازیکنان استرس دارند، داوران هم استرس دارند و باید استرس را از آنها دور کنیم.

در بیانیه ای درباره مصدومیت های تیم نساجی گفت: چند هفته است که مصدوم داریم و شرایط بازی را ندارند. امیدوارم کادر پزشکی آنها را به مسابقات بعدی برساند.

وی درباره گلایه های تیم ها از یکدیگر توضیح داد: مثل 20 سال پیش همه می خواستند از سرباز گلایه کنند و 3 امتیاز بگیرند یا اینکه دنبال بازی اجازه می دادند یا نه. فوتبال باید در زمین چمن بازی شود. جنگ در میانه راه است و همه اینها بهانه ای برای مدیران است. بگذار زیبایی های فوتبال بماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید