چهره زشت کلاهبرداری های مردم در سیستان و بلوچستان نمایان شد


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901115

رحیمی گفت: افرادی که با روشی جدید و با استفاده از ابزار رسانه ای سعی در کلاهبرداری از مردم داشتند، چهره کریه آنها در سیستان و بلوچستان آشکار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صالح رحیمی استاندار بوشهر در گفت و گو با سپاس با اشاره به تحرکات اخیر در سطح جامعه گفت: افرادی که در سطح کشور پیشتاز بودند و رهبری را همراهی می کردند بسیار اندک هستند که در بین آنها دیده نمی شود. جمعیت 80 میلیونی جمهوری اسلامی ایران

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی با زیرکی به ناآرامی ها پایان می دهند، افزود: اقداماتی برای تخریب اماکن عمومی و هتک حرمت اماکن مقدس انجام شد که بار دیگر نفاق دشمنان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی را برملا کرد. ایران

رحیمی تصریح کرد: افرادی که به روشی جدید و با ابزار رسانه ای اقدام به کلاهبرداری از مردم کردند، چهره کریه آنها در سیستان و بلوچستان آشکار شد.

استاندار بوشهر با تقدیر از علمای اهل سنت و شیعه تاکید کرد: از علمای اهل سنت و شیعه که اقدامات اخیر دشمنان را محکوم کردند تقدیر و تشکر می کنم. دشمنان جمهوری اسلامی ایران برخورد کرده اند و منتظر ضربه سنگینی هستند.

امروز نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج در کنار مردم با هوشیاری از نظام محافظت خواهند کرد. این سیستم با افرادی برخورد خواهد کرد که در حادثه اخیر رهبر بودند و سابقه تروریسم داشتند.

استاندار بوشهر با تاکید بر تکریم مراجعین و ارباب رجوع در ادارات خاطرنشان کرد: روسای دستگاه های اجرایی سعی کنند جلسات اداری را بعد از ساعت کاری برگزار کنند و در ساعات کاری به امور مردم رسیدگی کنند. مردم مجبور نیستند ساعت ها منتظر بمانند تا مدیر را ببینند. ما خدمتگزار مردم هستیم و احترام به ارباب رجوع و حامیان مهمترین چیز در نهادهای دولتی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید