چه ویژگی حاج قاسم زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) شد؟

ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796620

حجت الاسلام محمد عسگری گفت: سردار سلیمانی در یکی از سخنان خود می گوید: «.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: اخلاص یکی از مهمترین اصول اخلاقی در نحوه رفتار است. عبادات و اعمالی که اگر عاری از عنصر اخلاص باشد برای بندگان مشکل به نظر می رسد، بی ارزش می شود.

حجت الاسلام محمد عسگری ادامه داد: اخلاص نیت ها یکی از ویژگی های یاران امام زمان (عج) است که بدون اخلاص قابل توجهی نمی توان وارد مهدی یاوری شد و تمام وجود خود را فدای ظهور مبارکش کرد.

وی افزود: اگر این خلوص نیت در عمل و رفتار متجلی شود، می توان او را از یاران مخلص امام زمان (عج) دانست.

این کارشناس گفت: سردار سلیمانی در یکی از سخنان خود گفت: معتقدم امام عصر ظهور (عج)، حکومتی که ایجاد شد، رأس این حکومت، دوران دفاع مقدس است و در اجزای آن. و موقعیت ها…”

حجت الاسلام عسگری ادامه داد: سردار سلیمانی از صداقت نیت دوران دفاع مقدس در دولت مهدی(عج) صحبت کرد، اخلاصی که در بین رزمندگان و اقشار مختلف وجود داشت و همه یک هدف داشتند.

وی افزود: ایمان و ایمان به خدای یگانه مهم ترین ویژگی حاج قاسم بود که دل را نورانی می کند، امید و خوش بینی می دهد، به انسان نیرو می بخشد و قدرت مقاومت او را دو چندان می کند.

این کارشناس مذهبی گفت: این ویژگی سردار دلا مهمترین رکن و مؤلفه منتظران ظهور است که متأسفانه هجمه های فرهنگی دشمن باعث سست شدن ایمان و ایمان به خدا در بین مردم شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم و به ویژه مسئولان باید از این مولفه سردار دلا الگو بگیرند که در صورت تبیین و نهادینه شدن آن در جامعه زمینه ساز حکومت مهدوی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید