چه کسانی واجد شرایط درخواست تسهیلات وام ازدواج هستند؟

چه کسانی واجد شرایط درخواست تسهیلات وام ازدواج هستند؟

در حالی که پیش از این مسعود حدایی، رئیس اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفته بود که تاریخ ازدواج فرزندان مستمری بگیران از 31 مرداد ماه سال 1400 به بعد تعیین شده و تنها افرادی که تاریخ ازدواج دارند تعیین شده است. قادر به درخواست و دریافت این تسهیلات خواهد بود تا در این محدوده زمانی باشد. پس از تماس مستمری بگیران تحت پوشش و با نظر مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، امکان ثبت درخواست برای دریافت تسهیلات ازدواج برای آن دسته از فرزندان مستمری بگیران کشوری که تاریخ ازدواج آنها از 1 فروردین ماه 1397 به بعد است، فراهم می‌شود.

لذا سامانه ثبت نام اینترنتی اخذ وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان مستمری بگیران به نشانی https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-marriage-loan در طول سال بدون محدودیت و ظرفیت فعال است.

مدت زمان ثبت نام وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران و کارمندان صندوق بازنشستگی کشوری 35 میلیون تومان با اقساط ماهانه 36 و کارمزد سالانه 4 درصد و فقط به حساب بانک صادرات متقاضی می باشد که در سامانه سفارش و درج می شود. از این حساب مستمری/ وظیفه دریافت می کند. واریز خواهد شد.

با توجه به فعال بودن سایت ثبت نام اینترنتی، داوطلبان می توانند بدون نگرانی و در کمترین زمان به صورت مستمر درخواست خود را ثبت کنند و در صورت داشتن شرایط ذکر شده از آن بهره مند شوند.

مستمری بگیران می توانند هنگام ثبت نام علاوه بر آشنایی دقیق با شرایط مندرج در سامانه مذکور، در صورت بروز مشکل در ساعات کاری با شماره تلفن 2500-021 با مرکز پاسخگویی صندوق تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید