چه کسی قدر این هدیه گرانبها را می داند؟

چه کسی قدر این هدیه گرانبها را می داند؟

تیم ملی ایران اگرچه پس از رفتن کویروس گم نشد و توانست خیلی زودتر از زمان مقرر بلیت قطر را تهیه کند، اما همچنان کویروس و ایران را در یک خط قرار داد.

سرمربی پرتغالی پس از ترک ایران نتوانست انتظارات را در کلمبیا برآورده کند. مطمئناً، او شروعی قدرتمند در مرحله گروهی کوپا آمریکا داشت، اما شکست در ضربات پنالتی مقابل شیلی مانع از آن شد که در آمریکای جنوبی مدعی افتخار شود.

او در راه صعود به جام جهانی قطر با کلمبیا نتایج ضعیفی کسب کرد و با توافق دوجانبه از این تیم جدا شد و بعد از کلمبیا کارلوس سعی کرد در قاره دیگری حضور داشته باشد و سرمربی مصر شود اما جادوی پنالتی ها همیشه خالی از لطف نیست. کی روش او هر دو بار در فینال جام ملت های آفریقا و در راه جام جهانی با سنگال روبرو شد و در ضربات پنالتی شکست خورد و آن تیم را ترک کرد.

حالا فدراسیون فوتبال ایران هدیه جذابی به کی روش داده و او را بدون دغدغه راهی قطر کرده است. قطعا صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی می تواند پاسخی مناسب به این هدیه باشد و باید دید او می تواند دهمین حضور خود را روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی قطر انجام دهد یا خیر.

کی روش از زمان بازگشت رفتار متفاوتی داشته و در دیدارهای تدارکاتی با 2 برد، 1 تساوی و 1 شکست عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است.

او در جام های جهانی گذشته 3 شکست، 2 تساوی و 1 برد را با ایران به ثبت رساند و حالا برای بهبود این آمار باید به مصاف تیمی برود که تقریبا 5 سال از دوران مربیگری خود را در یکی از بهترین باشگاه های اول سپری کرده است. قدم منچستریونایتد به عنوان دستیار سر الکس فرگوسن است.

دیدگاهتان را بنویسید