انقلاب اسلامی یک رویداد بزرگ تاریخ معاصر است، شما وارثان این گنجینه گرانبها هستید


ساعت: 16:34
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894788

رئیس جامعه معنوی مبارز همزمان با بیست و پنجمین اجلاس سالانه جامعه اسلامی دانشجویان در پیامی گفت: انقلاب اسلامی یک رویداد بزرگ تاریخ معاصر است. شما وارث این گنج گرانبها هستید. حالا نوبت شماست که آن بار را به خانه بیاورید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله محمدعلی محدی کرمانی رئیس جامعه روحانیون مبارز همزمان با بیست و پنجمین کنگره سالیانه اتحادیه جامعه اسلامی طلاب پیامی به این نهاد صادر کرد و گفت: انقلاب اسلامی یک رویداد بزرگ در تاریخ معاصر است. . شما وارث این گنج گرانبها هستید. حالا نوبت شماست که آن بار را به خانه بیاورید.


متن کامل این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

خدمت فرزندان عزیزم، اعضای محترم جامعه اسلامی، دانش آموزان، رحمت و برکات خداوند بر او باد.

خوشحالم که توانستید در بارگاه ملکوتی حضرت ثمین الحجج (ع) جلسه خود را برگزار کنید و مشکلات کشور و به ویژه جوانان را در این شرایط حساس مطرح کنید.

وجود تشکل های دانشجویی با رویکرد انقلابی و ارزشی برای ارتقای فکری و معنوی محیط های نخبگانی بسیار حائز اهمیت است که آثار آن را در گستره حرکت های اجتماعی میان مدت و بلندمدت شاهد بوده ایم و خواهیم داشت.

خدا را شاکریم که مجموعه شما از ابتدای انقلاب با حضور جوانان متعهد، متدین، متفکر و انقلابی و با فعالیتی منضبط و منضبط، رسالت خود را در فضای دانشگاهی و فراتر از آن به خوبی انجام داده است.

برادران و خواهران گرامی نکاتی را یادآور می شوم و انتظار دارم به آنها توجه شود:

اول: ایمان سرمایه اساسی هر انسانی است. حفظ ایمان در جوانی یک موهبت الهی است. سعی کنید با نیت پاک و عمل صالح شخصیت ایمانی خود را تقویت کنید.

دوم: انقلاب اسلامی یک رویداد بزرگ در تاریخ معاصر است. شما وارث این گنج گرانبها هستید. حالا نوبت شماست که آن بار را به خانه بیاورید.

ثالثاً: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران متعدد و افتخارآمیز است، سعی کنید آنها را بشناسید و در تبیین و ارائه آنها به سایر جوانان تلاش جهادی کنید و برای جهاد بزرگ در تفسیر قرآن بکوشید.

چهارم: همبستگی و نوع دوستی، حسن نیت، امید و حسن نیت از کمالات اخلاقی است که تحقق و تعمیق آنها مستلزم آموزش و تذکر و تمرین است. خود را به این کمالات برسانید.

پنجم: دولت های جمهوری اسلامی ایران با مشکلات زیادی روبرو هستند. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به آنها کمک کنید، نصیحت کنید و دلسوزانه انتقاد کنید. از طریق بحث های کارشناسی و صادقانه به دنبال راه حل ها و راه حل های عملی باشید.

ششم: مقاومت و صبر رمز حل مشکلات است، خود و دیگران را به صبر توصیه کنید و اجازه ندهید در حفظ حقوق خود و انجام وظیفه و احسان خود سهل انگاری کنید.

هفتم: در مقابل ضعف ها و کاستی ها مسئولانه موضع گیرید و از هرگونه زیاده خواهی و غلو و بی تفاوتی بپرهیزید.

بالاخره علم و عمل نیک راه سعادت و رستگاری انسان است. از خدا می خواهیم که همه ما را موفق کند.

از امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می خواهیم که لطف خود را از شما و ما و ملت شریف ایران و مؤمنان و مستضعفان دریغ نکنند. آمین

پیروز و سربلند باشید.

محدی کرمانی; رئیس جامعه روحانیت مبارز

دیدگاهتان را بنویسید