چگونه “کپی الکترونیکی” خود را مشاهده کنیم؟


ساعت: 09:32
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884316

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی از ایجاد طرح هوشمند تامین اجتماعی خبر داد و گفت: راه اندازی اپلیکیشن تامین اجتماعی من اولین گام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی با اشاره به توسعه پروژه های فناورانه در این سازمان، گفت: رویکرد ما ایجاد امنیت اجتماعی هوشمند است؛ در این راستا با هدف ایجاد امنیت اجتماعی در حال توسعه است. قصد داریم هر دو ماه یکبار یکی از اقداماتی که در این زمینه انجام می دهیم را اجرا و افشا کنیم که اولین قدم آن راه اندازی اپلیکیشن تامین اجتماعی من بود.

عبدالله حسینیان با اشاره به توسعه طرح های فناورانه و عملیاتی شدن شعار تامین اجتماعی هوشمند، تصریح کرد: رویکرد ما ایجاد و توسعه امنیت اجتماعی هوشمند است؛ در این راستا، هدف اصلی ما ایجاد امنیت اجتماعی است. قصد داریم هر دو ماه یکبار یکی از اقداماتی را که در این زمینه انجام می دهیم اجرا و آشکار کنیم.

وی افزود: اولین قدم راه اندازی اپلیکیشن تامین اجتماعی من است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به تاکید مدیرعامل سازمان مبنی بر تسهیل و بهبود روند ارائه خدمات به ذی نفعان، مرکز فناوری اطلاعات تصمیم گرفت این طرح را برای اجتماعی هوشمند ارائه یک دستور کار می گوید: برنامه یک بخش کوچک است. طرحی است که در حال اجراست و ذی نفعان سازمان می توانند با مراجعه به آدرس های اعلام شده در پنل از خدمات ارائه شده به صورت غیرحضوری بهره مند شوند.

حسینیان ادامه داد: نزدیک به 11 خدمت برای بیمه شدگان، پنج خدمت برای کارفرمایان، شش خدمت برای مستمری بگیران و 6 خدمت عمومی در اپلیکیشن قابل دریافت است. از این میان، دو خدمات درمانی مربوط به ارزیابی استحقاق و نسخه الکترونیکی است که به موجب آن ذینفعان می‌توانند نسخه خود را مشاهده کرده و با جزئیات آن آشنا شوند.

8714324d 857f 4be9 823f 89f9e3860367 خبر خاکستری


امکان مشاهده «نسخه الکترونیکی» از طریق تلفن همراه / روش جدید سنجش صلاحیت درمان

بر اساس این گزارش، وی پیش از این در توضیحات خود اعلام کرده بود که تمامی بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان می توانند با مراجعه به سایت hamrah.tamin.ir و یا با مراجعه به آدرس فوق و همچنین es .tamin نسخه اندروید را دانلود و دریافت کنند. . ir/pwa از نسخه وب اپلیکیشن این نرم افزار استفاده می کند که نیازی به دانلود ندارد.

به گفته رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی، بررسی و اعتراض به سوابق پرداختی تامین اجتماعی، بررسی سوابق تلفیقی، درخواست در انواع مختلف از مهمترین خدمات قابل ارائه در این سامانه است. کمک هزینه کوتاه مدت و هدایای ازدواج، انعقاد قراردادهای بیمه دانشجویی و بررسی خدمات لغو شده، درمان نمایش قضاوت و فیش حقوقی بازنشستگان و خدمات مختلف مربوط به کارفرما است.

حسینیان همچنین با تاکید بر اینکه در حال حاضر اپلیکیشن هایی وجود دارند که از نام سازمان سوء استفاده می کنند و به صورت غیرمجاز و بعضاً با اخذ هزینه از مخاطبان خدمات نامطمئن ارائه می کنند، برای جلوگیری از تضییع حقوق مخاطبین با ارائه این اپلیکیشن ضمن ایجاد برای تامین امنیت ذی نفعان، اقدامات لازم برای جلوگیری از فعالیت سایر اپلیکیشن های غیرمجاز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید