کادر فنی پرسپولیس چاره ای ندارد

کادر فنی پرسپولیس چاره ای ندارد

جواد منافی با اشاره به روند نتایج پرسپولیس به ماندن با استقلال تهران در این فصل قهرمانی گفت: قطعا پرسپولیس با جدایی تاثیرگذارترین بازیکن خود احمد نورالهی در ابتدای فصل بزرگترین ضربه را خورده است. “
بازیکن چپ پای پرسپولیس در دهه هفتاد ادامه داد: او توانست تمام عناصر فنی پرسپولیس را در زمین به کار ببندد و در تاکتیک های تیمش یک رهبر واقعی باشد. رفتن او با کنعانی ها به ضرر پرسپولیس بود اما این دنیای فوتبال است و نمی توان برای هیچ انتقالی بازیکن و مربی را متوقف کرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس از ابتدای فصل با کمبود مهاجم مواجه بود و نتوانست مشکل خود را حل کند و اکنون نیز با مصدومیت عیسی القطر مواجه است و چاره ای جز این ندارد. با مهاجمان فعلی ادامه می‌دهد. «بنابراین تیم علی‌رغم دارایی‌های فعلی‌اش و اعتماد به نفسی که از پنج قهرمانی متوالی به دست آورده، همچنان می‌تواند برای قهرمانی بجنگد.

وی با تاکید بر رقابت تنگاتنگ دو تیم برای قهرمانی خاطرنشان کرد: وقتی دو تیم محبوب برای قهرمانی به مصاف هم می روند، بی شک هوادارانشان با علاقه بیشتری او را دنبال خواهند کرد. فکر می‌کنم رقابت بین آنها هر هفته هیجان‌انگیزتر می‌شود و تیمی که کمترین اشتباه را مرتکب شده و از فرصت‌های خود حداکثر استفاده را می‌کند، به موفقیت خود ادامه خواهد داد.

منافی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل گهر سیرجان تاکید کرد: سطح فنی فوتبال در بین تیم های لیگ برتری ایران نزدیک است. گل گهر هم بازیکنان خوب و مربیان باتجربه ای دارد اما پرسپولیس شانسی برای از دست دادن امتیاز ندارد و حالا می خواهد مراقب باشد.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در فصلی که تاثیر زیادی در دعوت از تیم ملی در اردوهای تیم ملی ایران قبل از جام جهانی داشته باشد، کیفیت فنی بازیکنان بالا برود. ما می توانیم استعدادهای بیشتری را در لیگ برتر فوتبال ایران ببینیم.”

دیدگاهتان را بنویسید