کارخانه ها و صنایع بزرگ موظف به انجام مسئولیت اجتماعی خود هستند


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821224

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: صنایع و کارخانجات بزرگ وظیفه دارند در قالب مسئولیت های اجتماعی از خیران حمایت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، مهرداد موسوی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در بازدید از بخشهای مختلف پرورشگاه گلشن آل طه اهواز از پیگیری مشکلات و امور کارکنان خدمات اجتماعی تشکر کرد. به درستی مدیریت می شود و استانداردها را رعایت می کند و خدمات آموزشی و فرهنگی مطلوبی را به کودکان ارائه می کند.

وی با اشاره به اقدامات کلان و توجه ویژه به دو موضوع برای رفع مشکلات ایتام و خیریه افزود: کارخانه ها و صنایع بزرگی در استان وجود دارد که طبق قانون موظف هستند بخشی از درآمد خود را به عنوان تکلیف هزینه کنند. مسئولیت اجتماعی در قبال محیط زیست

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با بیان اینکه اجرای مسئولیت های اجتماعی موجب ارتقا و رشد محیط اجتماعی و رفع کاستی ها و محرومیت ها در جامعه می شود، گفت: در خوزستان تصمیم گرفته شد که مسئولیت اجتماعی نسبت به ساماندهی وام به شرکت ها و کارخانجات اقدام کند. و برخی از آنها قطعاً به امور اجتماعی و خیریه و رفع آسیب های اجتماعی می پردازند.

موسوی ساماندهی موسسات خیریه و جمع آوری اطلاعات پرورشگاه ها در سامانه ای خاص را از دیگر موضوعاتی که در حال پیگیری است برشمرد و افزود: هدف از این اقدام هدایت کمک های خیرین نوع دوست استان به نیازمندان واقعی است. امیدوارم به زودی معرفی شود.»

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید