کارلوس کی روش: من فقط آن استقلال را می خواهم

کارلوس کی روش: من فقط آن استقلال را می خواهم

طبق توافق اولیه فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش، مربی ایرانی که می تواند در آینده هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد، قرار بود به همراه کارلوس کی روش در کادر فنی تیم ملی فعالیت کند و طرفین بر سر جواد نکونام به توافق رسیدند. سرمربی تیم فولاد وارد شد اما این مربی که پیش از این به عنوان دستیار کارلوس کی روش فعالیت می کرد، اعلام کرد به دلیل تعهد به فولاد فعلا نمی تواند از تیم اهواز جدا شود.

بعد از این اتفاق فدراسیون فوتبال حتی به صورت موقت به کارلوس کی روش پیشنهاد مربی جدید داد اما سرمربی تیم ملی پیشنهاد جدید فدراسیون فوتبال را نپذیرفت تا نشان دهد همان کارلوس کی روش همان کارلوس کی روش قدیمی است و تغییری نکرده است. .

کارلوس کی روش خطاب به اتحادیه فوتبال انگلیس گفت تنها گزینه او برای حضور در کادر فنی تیم ملی جواد نکونام است و تمایلی به پذیرش مربی دیگری ندارد. در این راستا فدراسیون فوتبال نمی تواند اصرار به حضور مربی دیگری در کادر فنی تیم ملی داشته باشد چرا که انتخاب دستیاران بر عهده کارلوس کی روش است و در نهایت تیم ملی مصمم به حضور در جام جهانی است. جامی با همین ترکیب و از این پس جواد را حدس بزنید نکونام باید به کادر فنی تیم ملی اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید