کالاهای فاسدشدنی سریعاً تصاحب می شود / هیچ موردی از قاچاق غیرمجاز در استان ایلام وجود ندارد


ساعت: 10:29
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878926

دادستان ایلام با ابراز خرسندی نسبی از شرایط نگهداری کالا در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال استان، با توجه به برخی مشکلات جزئی، شرایط را “قابل قبول” ارزیابی کرد و اظهار داشت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، «عبدالوهاب بخشنده» دادستان ایلام عصر از ادارات مختلف اداره جمع آوری و فروش اموال استان ایلام در انبار بازدید و در جریان روند نگهداری و تعیین تکلیف قرار گرفت. اموال. .

دادستان ایلام در این بازدید با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر تعیین تکلیف انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال، گفت: کالاها و شرایط نگهداری اموال در انبارهای این سازمان. سازمان جمع آوری و فروش املاک که فروش املاک یکی از آنهاست.

وی گفت: بنا به دستور رئیس قوه قضائیه به همراه رئیس سازمان بازرسی، رئیس تعزیرات حکومتی و رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال و اداره مربوطه از انبار بازدید کردیم. جایی که کالای قاچاق نگهداری می شود ما تحقیق می کنیم یا اجرا می کنیم.

دادستان ایلام با ابراز رضایت نسبی از شرایط نگهداری کالا در انبارها، با اشاره به وجود مشکلات جزئی، شرایط را قابل قبول ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: استعلام جهاد کشاورزی، استاندارد، گمرک ضروری است. و محیط زیست فورا اختصاص داده شود.

دادستان بهشنده با بیان اینکه اموال موجود در این انبارها متعلق به مردم است گفت: در شرایط اقتصادی کنونی با فروش این املاک و تعیین تکلیف آنها و واریز درآمدها به حساب خزانه دولت از اتلاف اموال عمومی و استفاده عمومی کشور جلوگیری شد. .هزینه خواهد داشت.

وی افزود: طی یکسال گذشته بازدیدهایی از انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال منطقه ای انجام شد و دستورات لازم برای رفع مشکلات مربوط به محل انبارهای نگهداری کالا در مجموعه و تعیین صادر شد. سازمان. “

بهشنده گفت: در پرونده های قاچاق هیچ پرونده بلاتکلیفی در دستگاه قضایی و کیفری استان رصد و گزارش نشد و تمامی پرونده های ارجاعی در مهلت قانونی مشخص رسیدگی و حل و فصل شد. دستگاه های دولتی با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نسبت به پاسخگویی به برخی استعلامات و ارائه نتایج آزمون در مهلت های مقرر اقدام می کنند که دستورات قانونی لازم به دستگاه های مسئول صادر خواهد شد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید