کاهش اقتدار دینی مردم و تغییر ذائقه جامعه دو راهبرد دشمن در مقابل انقلاب اسلامی است


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807250

این کارشناس سیاسی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به درستی ارائه شود اما متاسفانه این امر به خوبی انجام نشده و عموم مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی اطلاعی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد توکلی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی در خصوص تبیین رویکرد انقلاب اسلامی گفت: رمز تداوم انقلاب اسلامی ایثار و ایثار است. دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به درستی ارائه شود، اما متأسفانه این امر به خوبی انجام نشده و افکار عمومی نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاهی ندارند.»

این کارشناس سیاسی افزود: ما نتوانستیم معنای استقلال را روشن کنیم، جهادگران نباید خود را محدود کنند، جهادگران باید فعالیت های فرهنگی را جزو فعالیت های خود قرار دهند.

وی گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید با روش جهاد فکری پیش برویم. یکی از اهداف اصلی دشمنان کاهش اقتدار دینی ملت است که در این زمینه کارهای زیادی انجام داده است.»

توکلی یادآور شد: همچنین تغییر ذائقه مردم از دیگر برنامه های دشمن است که متاسفانه ذائقه برخی از جوانان را تغییر داد. دشمنان در کمین هستند که بگویند جمهوری اسلامی ناکارآمد است. ما باید مراقب دشمنانمان باشیم. طوری برنامه ریزی می کنیم که آسیبی به ما نرسد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید