کاهش دما در چهارمحال و بختیاری/ کشاورزان برداشت محصول و باغات خود را آغاز کنند.


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899879

مهران چراغپور گفت: در این مدت شاهد کاهش دما بوده ایم و روند کاهش نسبی و تدریجی دما ادامه دارد. بر این اساس به کشاورزانی که محصولاتی مانند ذرت، بوته جالیزی، لوبیا و گیاهان باغی مانند انگور را در مزارع و باغات خود دارند توصیه می شود و می توانند این محصولات را برداشت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران چراغپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز گفت: امروز شاهد کاهش نسبی دما بودیم و این روند همچنان ادامه دارد.


وی با بیان اینکه تا اواسط هفته آینده و اوایل هفته آینده جو نسبتاً پایداری خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در این مدت هوا اکثرا صاف و در نقاطی همراه با وزش باد خواهد بود اما در بعد از ظهر افزایش خواهد داشت. در سرعت باد


چراغ پور گفت: وزش باد نسبتا شدید به ویژه در نواحی شمالی و شمال شرقی سامان، شهرکرد، بن و بخش هایی از بروجن پیش بینی می شود.


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در این مدت شاهد کاهش دما بودیم و روند کاهش نسبی و تدریجی دما همچنان ادامه دارد و بر این اساس کشاورزانی که به کشت محصولاتی مانند ذرت، جالیزی، لوبیا و گیاهان باغی مانند انگور می پردازند. در مزارع و توصیه می شود این محصولات را در باغ های خود برداشت کنید.


وی ادامه داد: صبح امروز شهرکرد با کمینه دمای دو درجه خنک ترین ایستگاه دارستان و خنک ترین مرکز استان کشور اعلام شد و در 24 ساعت گذشته دمای 33 درجه سانتی گراد در گرم ترین ساعات در لردگان ثبت شد. و ایستگاه های ملک خلیفه بابیشینه.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید