کتاب اسناد و عکس های انقلاب اسلامی در اردبیل منتشر شده است


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881595

سرپرست حوزه هنری استان اردبیل از دعوت به جمع آوری اسناد و مدارک انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: کتاب ها و تصاویر انقلاب اسلامی در اردبیل منتشر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ماامیر رجبی سرپرست حوزه هنری استان اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر فراخوان جمع آوری اسناد و مدارک انقلاب اسلامی از انتشار کتاب اسناد و عکس های انقلاب اسلامی در اردبیل خبر داد. و اسناد، فایل های صوتی و عکس های مردمی در قالب کتاب های فانتزی چاپ و به عنوان منبع و مرجع در دسترس عموم قرار می گیرد.

001dec8a 7566 4e61 9e4d 4a126622f3dd خبر خاکستری

وی بیان کرد: با عنایت به اهمیت ترویج کارنامه های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب و انقلابیون برای نسل حاضر و آینده، انتشار این فراخوان و جمع آوری عکس، اسناد، صوت را ضروری دانستیم. و فایل های تصویری انقلاب شکوهمند اسلامی.

رجبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سند بارز روحیه آزادگی و عظمت ملت است، گفت: اقشار مختلف در سراسر کشور در این حادثه بزرگ نقش آفرینی کردند و لازم است عکس ها و اسناد آن جمع آوری و برای نسل های آینده حفظ شود. . از این رو در نظر داریم از همه کسانی که در این ایام شجاعانه به عکاسی پرداختند دعوت کنیم تا بسیاری از زیبایی های پنهان و آشکار را که به برکت انقلاب اسلامی و تلاش بی وقفه مردم شکل گرفته است، ثبت کنند.

وی افزود: علاوه بر عکاسان برجسته فعال در اردبیل، آتلیه های عکاسی، مجموعه داران، اشخاص حقیقی و حقوقی، مردم عادی، مساجد، هیئات مذهبی، ادارات، بزرگان نواحی شش گانه، طلاب و بزرگان، مدارس و اساتید پیشکسوت حوزه های علمیه و مردم. شهرها و روستاها به تمام نقاط استان اردبیل نگاه می کنیم.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل خاطرنشان کرد: در این طرح رویداد بازار، وقایع 23 بهمن 57، شهدا و شخصیت های انقلاب اسلامی، نقش اردبیل در حرکت سایر استان ها و بحث حضور عشایر در اقصی نقاط استان اردبیل است.

cde6a666 90cf 4728 8794 1c0fc3c7c6e6 خبر خاکستری

حسین درازی و سیدامین موسوی از فعالان فرهنگی اردبیل و متولیان مجموعه اسناد و عکس های انقلاب اسلامی در اردبیل در ادامه این برنامه به تشریح دیدگاه ها و ارائه پیشنهادات برای جمع آوری آثار فولکلور پرداختند.

هیچ هزینه ای ندارد. علاقه مندان به شهرستان های استان اردبیل می توانند برای مشاهده شرایط کامل دعوتنامه به سایت حوزه هنری استان اردبیل به نشانی www.Artardabil.ir مراجعه و یا عکس ها، اسناد، فایل های صوتی و تصویری خود را به صورت حضوری به آدرس زیر ارسال نمایند. آدرس: اردبیل بالاتر از میدان بعثت روبروی نیروگاه حوزه هنری استان و یا به شماره 09037064997 در شبکه های اجتماعی تحویل دهید.

لازم به ذکر است جمع بندی این گفتگو در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و همراه با چاپ عکس ها و اسناد منتخب در کتاب نفیسی با نام اهدا کننده، اهداکنندگان عکس های منتخب صورت می گیرد. و مدارک به نفیسی هدایایی دریافت خواهند کرد.

1e5bb867 c597 4401 b3c3 3bc9bf5f25ee خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید