کشتی با 1.5 تن مواد مخدر را در آب های خلیج فارس دستگیر کردند + فیلم


ساعت: 09:28
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887529

قهرمانی از توقیف یک کشتی حامل 1.5 تن مواد مخدر در عملیات مشترک نیروی دریایی سپاه با اداره اطلاعات در آب های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میتبی گرهمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان صبح امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: با دستور رئیس حوزه قضایی پاریس، نیروهای منطقه 4 نیروی دریایی سپاه در عملیات مشترک با نیروی دریایی ارتش موفق شدند. اداره اطلاعات با رصد دقیق و طی یک عملیات ضربتی در آب های خلیج فارس یک شناور حامل مواد مخدر را شناسایی و توقیف می کنند.

وی با اعلام دستگیری 2 نفر در این رابطه گفت: قاچاقچیان قصد داشتند محموله بزرگ مواد مخدر را با شناور از طریق دریا به سواحل هرمزگان منتقل و سپس در سراسر کشور توزیع کنند که خوشبختانه با هوشیاری ماموران از این اقدام جلوگیری شد. سربازان گمنام امام زمان (عجی) و نیروی دریانوردی 412 ذوالفقار نتوانستند به نیت جنایتکارانه خود پی ببرند.

قرنی با اشاره به اینکه قاچاقچیان هنگام فرار مقداری از مواد مخدر را به دریا پرتاب کردند، ضمن اعلام کشف محموله مورد نظر توسط ماموران، تصریح کرد: در این عملیات موفق، یک فروند هواپیمای شناور رهگیری و در مجموع بیش از 1.5 تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

این ضابط قضایی افزود: دستگیرشدگان با صدور قرار کیفری جهت تکمیل مراحل تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برند.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم و تعیین کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره کل اطلاعات استان در شناسایی و کشف این محموله بزرگ مواد مخدر از اقدامات به موقع و مقتدرانه نیروهای امنیتی کشور در این زمینه قدردانی کرد.

رئیس قاضی استان هرمزگان در پایان به قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد و خاطرنشان کرد: اقدامات مجرمانه قاچاقچیان مرگ زیر چتر امنیتی دستگاه قضایی و ماموران انتظامی مخفی نخواهد ماند و با عاملان این گونه جرائم به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید