کشف یک تن و 479 کیلوگرم مواد مخدر در زنجان/ بیش از 930 معتاد به کمپ معتادان وارد شدند.

وی با اشاره به دستگیری قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان گفت: بیش از 2 هزار و 345 نفر قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شده اند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اجرای سه طرح را از اولویت های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان دانست و تصریح کرد: طرح های افزایش امنیت اجتماعی، پاکسازی طرح و کنترل زنبورهای حمل و نقل به ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه بیش از 2080 طرح از سه طرح مذکور توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا شده است، گفت: بیش از 930 معتاد متجاهر و متجاهر متجاهر برای درمان به کمپ ها و مراکز درمانی آورده شده اند.

حسین حنلو با اشاره به تعداد معتادان متجاهر دستگیر و جمع آوری شده در استان زنجان ادامه داد: بیش از 2000 معتاد متجاهر دستگیر شدند که از این تعداد تنها 930 نفر به کمپ ترک اعتیاد آورده شدند.

وی در خصوص توقیف خودروها و موتورسیکلت های فعال در حوزه مواد مخدر خاطرنشان کرد: در مبارزه با مواد مخدر بیش از 294 دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف شد.

رئیس اداره اجتماعی مبارزه با مواد مخدر پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان گفت: 16 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و منهدم شده است.

وی با اشاره به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: بیش از 55 هزار انواع قرص های مخدر در استان کشف و مجرمان دستگیر شده اند.

حسین هانلو سامانه 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر را به صورت 24 ساعته در خدمت شهروندان برای دریافت اخبار مرتبط با مواد مخدر دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند اخبار خود در زمینه تولید و توزیع مواد مخدر را از طریق این سامانه با پلیس مواد مخدر در میان بگذارند. قطع کردن

دیدگاهتان را بنویسید