کلیباف سخنان «وزیر کشور» را تکذیب کرد: قول!

کلیباف سخنان «وزیر کشور» را تکذیب کرد: قول!

کلیباف سخنان «وزیر کشور» را تکذیب کرد: قول داد! نواندیش: در حالی که احمد وحیدی پس از حضور در مجلس و در حاشیه جلسه کمیسیون دولت سخنان نمایندگان را مبنی بر وعده تغییر معاون سیاسی خود رد کرد، امروز کلیباف رئیس مجلس گفت: وزیر کشور قول داد که معاون سیاسی خود را عوض کند!

رئیس مجلس گفت: آقای وحیدی پذیرفت که معاونت سیاسی وزارت کشور اشتباه کرده است و بر همین اساس وزیر کشور بندهای ۲، ۴، ۶ و ۷ ابلاغیه اخیر معاونت سیاسی را لغو کرد.

محمد باکر کلیباف رئیس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان در خصوص علت عدم اعلام وصول طرح استیضاح وزیر کشور، اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی این شورا. هفته گذشته با حضور آقای وحیدی این سوال مطرح شد که کار ستاد انتخابات آغاز شده است. همچنین رهبر انقلاب بر 4 رکن اصلی امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت به عنوان ارکان اصلی انتخابات تاکید کردند و بر این اساس همه باید مسیر درست انتخابات را طی کنیم.

وی افزود: قبل از دیدار علنی با وزیر کشور صحبت کردم و ایشان مشکلات را تشخیص دادند (دستورالعمل اخیر معاون سیاسی وزیر کشور). من به وزیر گفتم دوستانم ناراحت هستند و وزیر کشور در مجلس قول داد که این موضوع را پیگیری کند.

رئیس مجلس ادامه داد: وزیر کشور از ما خواست که یکی دو هفته وقت بگذاریم تا معاونش (معاونت سیاسی وزارت کشور) را پیدا کنیم. همین نکته را به رئیس جمهور گفتم که دوستانم (نمایندگان مردم) خواستار استیضاح هستند و این حق نمایندگان مردم است. تذکر نمایندگان مردم هم صحیح است و باید طبق آیین نامه داخلی مجلس درخواست استیضاح را اعلام و جمع آوری کنم.

کلیباف تصریح کرد: آقای وحیدی پذیرفت که معاونت سیاسی وزارت کشور اشتباه کرده و بر همین اساس وزیر کشور بندهای 2، 4، 6 و 7 ابلاغیه اخیر معاونت سیاسی را ابطال کرد.

وی با اشاره به اینکه وزیر کشور قول پیگیری این موضوع را داده و با توجه به آغاز به کار ستادهای پیش از انتخابات از نمایندگان مردم در این خصوص مهلت خواست. از دوستان هم تقاضا دارم این موضوع (استیضاح) را مطرح نکنند چون هر روز بحث جدیدی مطرح می شود و مسائل حاشیه ای ایجاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید