«کلیباف» همچنان در حسرت کشیش است؟!

قالیباف

روز جدید کلیباف که سالهاست آرزوی کشیش شدن را در سر می پروراند، با وجود رسیدن به ریاست جمهوری بهارستان، علیرغم اینکه دوستان و حامیانش زمام امور را در دست گرفتند و خود او نیز از دو انتخابات قبلی حمایت کرد، از این آرزو دست برنداشت. به نظر می رسد دوباره سکان دولت را در دست بگیرد.

محمد باکر کلیباف که سال ها آرزوی کشیش شدن را در سر می پروراند، علیرغم استعفا از ریاست جمهوری، با وجود اینکه دوستان و همکارانش مسئولیت دولت و خودش را برعهده دارند، نمی تواند سمت جدید خود را بپذیرد. به نظر می رسد که او اکنون دوباره سکان مدیریت اجرایی را در دست می گیرد.

گواه این موضوع مواضع اخیر و بی سابقه وی در انتقاد از دولت است که پیشتر گفته بود این آخرین فرصت برای حکومت داری است و همگونی آن باید منجر به حل مشکلات کشور شود. زیر بار مسئولیت مشکلات اخیر.

وی با انتقاد از گرانی ها در بخشی از سخنان خود گفت: امروز یکی از موضوعات و نکات مهمی که نمایندگان مجلس موظف به تصمیم گیری بر اساس تعهدات نمایندگان خود هستند، بحث گرانی و به ویژه گرانی آرد صنعتی است. پاستا.”

وی افزود: ما مخالف هرگونه اقدام در مورد ارز ترجیحی قبل از معرفی کارت الکترونیکی و معرفی کارت الکترونیکی هستیم و این نظر دولت و رئیس جمهور است و قیمت آن باید همان قیمت شهریور 1400 باشد. قیمت ها و این موضع دولت و مجلس است.»

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: مشکل اصلی که باعث نگرانی بیشتر مردم شده این است که گرانی های اخیر آغازگر افزایش قیمت کالاهای اساسی است که با معیشت مردم همراه است. ریشه نگرانی این افراد در این است که اگر قرار باشد ارز ترجیحی کالاهای اساسی را هدف قرار دهد، سایر کالاهای مرتبط با آن افزایش شدیدی پیدا می کند و دولت نسبت به ماکارونی و آرد صنعتی اقدام کرده است. راهی که مردم را بیشتر نگران می کند.

با توجه به این مواضع به نظر می رسد که آقای کلیباف از حل مشکلات دولت سیزدهم بسیار ناامید است و از این رو با ژست انتقادی از این پس سعی در آماده سازی برای انتخابات آینده دارد که خیالی تند و غیرممکن است. چرا که مردم حداقل با توجه به حاشیه های شخصی و مواضع سیاسی اخیر آقای کلیباف چنین اقدامی را نمی پذیرند!

دیدگاهتان را بنویسید