کلیباف: گرفتار کسانی شدیم که حتی یک سیلی هم برای انقلاب نزدند. آنها فقط هوا را می مکیدند

کلیباف: گرفتار کسانی شدیم که حتی یک سیلی هم برای انقلاب نزدند.  آنها فقط هوا را می مکیدند

روز جدید محمدبکر کلیباف رئیس مجلس گفت: متأسفانه گرفتار کسانی شدیم که حتی یک سیلی برای انقلاب نزدند، زجری نکشیدند و جز تشویق کاری نکردند.

محمدبکر کلیباف در نشست صمیمانه رزمندگان خراسانی و مسئولان سازمان های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در مشهد با اشاره به مشکلات کشور، اظهار داشت: سال هاست تاکید می کنم که همه خود را حزب اللهی، انقلابی، سرباز و رهبری می دانند. وطن پرست یا دغدغه اسلام و انقلاب و ایران هست، باید بتواند کارآمدی دین را در اداره جامعه ثابت کند.

وی با بیان اینکه اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه به معنای تحقق قدرت نظریه فقیه امام خمینی (ره) ولایت در اداره جامعه است، افزود: جمهوری اسلامی یک نظام حکومتی است که اندیشه سیاسی امام (ره) را در خود جای داده است. این تفکر سیاسی را در جامعه پیاده می کند و کارآمدی دین را در اداره جامعه ثابت می کند، نمی کند.

کلیباف اضافه کرد: جمهوری اسلامی برای مشکلات راه حل دارد، اما بوروکراسی و تشریفات اداری کشور اجازه نمی دهد از این قدرت برای حل مشکلات استفاده کنیم.

در همین زمینه رئیس قوه مقننه ضمن قدردانی از همه مسئولان زحمتکش افزود: بوروکراسی و بوروکراسی کشور برای اداره کشور مناسب نیست و حتی بر خلاف مبانی نظام جمهوری اسلامی و کارآمدی آن عمل می کند.

قالیباف در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه ما مسائل اصلی را رها کرده ایم و به مسائل جزئی پرداخته ایم و گاه تفاوتی بین مسائل اصلی و جزئی قائل نیستیم، گفت: روایت امیرالمومنین(ع) است که وقتی نیروهای نیکوکار. دفع می شوند، اراذل و اوباش، یعنی نیروهای پایین تر و ناکارآمد کار را به دست می گیرند و از این رو شاهد هستیم که در طول دهه ها این اتفاق باعث ایجاد موقعیت هایی می شود که در آن ما توانایی حل مشکلات را از دست می دهیم.

رئیس شورای اسلامی با بیان اینکه راه را گم کرده ایم و مردم را از اداره جامعه حذف کرده ایم، تصریح کرد: متأسفانه گرفتار کسانی شده ایم که یک سیلی به انقلاب نزدند، زجری نکشیدند و کاری نکردند. اما فقط زجر کشیدیم و اینطور شد که میدان را خالی کردیم و عقب نشینی کردیم.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرموده اند «در نسل ما بازنشستگی مهم نیست و تا زنده ایم رزمنده هستیم»، گفت: ما رزمندگانی هستیم که تکیه بر سنت های الهی را با گوشت و پوست و استخوان درک کرده ایم. می دانیم که در کار ما نیستیم پس سختی ها نباید ما را از مسیرمان منحرف کند، بلکه باید دل در دریا بگذاریم و وارد میدان مشکلات شویم و بدانیم که خداوند به عنوان رهبر انقلاب روزی و برکت می دهد. گفت ؛ خدای اقتصاد، خدای خرمشهر است.

در این دیدار رزمندگان خراسانی و مسئولان سازمان های دفاع مقدس استان خراسان رضوی ابراز نگرانی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید