کمبود شدید سرانه کادر پزشکی در غرب استان تهران

ساعت: 21:13
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796979

حسین چناقچی گفت: کمبود شدید سرانه کادر درمانی در شهرستان های قدس، ملارد و شهریار باعث اختلال در خدمات رسانی در این منطقه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین چناقچی در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز گفت: شهرستان های قدس، ملارد و شهریار در غرب تهران با جمعیت دو میلیونی همواره مورد مظلومیت بوده اند.

وی تردد در محورهای مواصلاتی را یکی از معضلات این مناطق از تهران برشمرد و گفت: به دلیل وجود مراکز تولیدی و صنعتی فراوان در محدوده این شهرهای مهاجرپذیر، تردد جمعیت شاغل باعث ترافیک در این منطقه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: این پل با وجود حجم زیاد ترافیک به ویژه در محدوده پل سعیدآباد چند سالی است که رها شده و به دلیل ناقص بودن ازدحام ندارد.

سناچی راه برون رفت از معضل ترافیک سه شهر را منوط به احداث راه آهن و مترو دانست و گفت: پیش از این پیشنهاد راه اندازی شرکت راه آهن در استان تهران ارائه شده بود که این امر پیگیری نشد.

وی تاکید کرد: با وجود 70 معدن فعال و تردد خودروهای سنگین و ایجاد صدا و آلودگی، یک ریال عوارض آلایندگی به این شهرها پرداخت نمی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین مشکلات حوزه بهداشت و درمان این است که در این سه شهر تنها دو بیمارستان وجود دارد و مردم از کمبود شدید تخت بیمارستانی رنج می برند.

چناچی تاکید کرد: بیمارستان در حال ساخت ملارد چند سالی است که نیمه تمام شده و بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار نیز در حال تبدیل شدن به یک اثر تاریخی است، از این رو انتظار می رود دولت سیزدهم پروژه های نیمه تمام را تکمیل و تکمیل کند. و افزایش سرانه درمانی و تخت های بیمارستانی در این زمینه.

وی افزود: قرار گرفتن منطقه مسکونی کاووسیه در محدوده راه آهن تهران – تبریز – میانه باعث بروز حوادث تلخ و کشته شدن بسیاری از ساکنان این منطقه شده است. آنها نبودند.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس دوگانگی و تنوع شوراها و مدیریت شهری را ناشی از مشکلات کلیت قانون خدمات شهری دانست و گفت: تا زمانی که این قانون اصلاح و تصویب نشود شوراها از این موضوع متضرر خواهند شد. مشکل . . “

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید