کمبود 2400 خودرو برای جابجایی دانش آموزان کارادزیان داریم/ افزایش 30 درصدی قیمت رانندگان را راضی نکرد


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901870

امیر ولی پور گفت: با وجود افزایش 30 درصدی تعرفه خدمات در سال جاری، به دلیل افزایش تعرفه های پایه در سایر شهرها همچنان خلأ وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر ولی پور رئیس ارزیابی نتایج آموزش و پرورش البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: بر اساس بخشنامه وزارت کشور در سال 97 ساماندهی خدمات دانش آموزی به نیروهای وظیفه ملی، استانی و شهرستانی محول شده است.

امیر ولی پور با اشاره به اینکه آموزش و پرورش پذیرنده خدمات است، افزود: شهرداری باید بر اساس درخواست ما پیمانکاران، رانندگان و وسایل نقلیه را معرفی کند، متأسفانه عامل اصلی مشکلات هر ساله کمبود پیمانکاران واجد شرایط و توانمند است.

وی تصریح کرد: در سال جاری با توجه به شیوع دو ساله ویروس کرونا، اکثر پیمانکاران تغییر شغل داده اند و پیمانکاران جدید توانمندی لازم را ندارند و تعداد خودرو و رانندگان تحت ضمانت نامه لازم را ندارند. ، و عوامل اجرایی برای رفتن به مدارس.

ولی پور تصریح کرد: بر اساس گزارش های دریافتی از آموزش و پرورش، پیمانکاران مورد تایید شهرداری 30 درصد مدارس را تحت پوشش قرار داده اند و مشکل تامین خودرو و رانندگان به دلیل تورم قیمت خدمات همچنان وجود دارد.

وی با اشاره به عدم استقبال از سرویس مدارس گفت: افزایش 20 درصدی نرخ های فعلی پیشنهاد شده است اما با این نرخ ها هم به استان های همجوار نمی رسیم و آموزش و پرورش توان افزایش هزینه ها را ندارد.

ولی پور افزود: 4500 خودرو در شهر کرج مورد نیاز است اما 2000 خودرو توسط پیمانکاران تامین شده است. شهرداری تصمیم گرفت بخشی از ناوگان تاکسیرانی را به سرویس مدارس تزریق کند اما این مشکل هنوز برطرف نشده است.

وی با اشاره به اینکه به جای افزایش قیمت سرویس مدارس خدمات بانکی، لاستیک و بنزین ارائه کرده ایم، گفت: علیرغم افزایش 30 درصدی قیمت خدمات در سال جاری، همچنان به دلیل افزایش نرخ پایه در سایر خدمات، فاصله وجود دارد. شهرها

ولی پور امکانات مالی والدین را محدود دانست و اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی از اول آبان ماه خودروهای سرویس مدارس فاقد آرم الکترونیک را جریمه می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید