کمک های اهدایی یک کمک رفاهی برای پیشرفت است

ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782885

مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: کمک خیران در حوزه بهزیستی بسیار حائز اهمیت است و به تحقق اهداف این اداره کمک می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ نرگس عسگری، مدیر عامل بهزیستی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم واگذاری 18 دستگاه ویلچر به بنیاد 15 خرداد حضرت امام خمینی (ره) ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار داشت: بهزیستی در حوزه های مختلف فعال است و 32 هزار و 680 دستگاه جسمی، موتوری، روحی و روانی دارد. و .. در این استان وجود دارد.

وی به فعالیت 45 نفر از فعالان قرآنی کشوری و ملی در بین افراد دارای معلولیت در استان اشاره کرد و گفت: هشت قهرمان پارالمپیک در این استان حضور دارند و بسیاری از فرهیختگان و اساتید دانشگاه از جامعه معلولان استان هستند. افراد ناتوان در مناطق مختلف توجه کنید.

عسگری افزود: وظیفه همه ماست که ظرفیت های جامعه معلولان را بشناسیم و بدانیم که معلولیت محدودیت نیست.

مدیرعامل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: بهزیستی برای بهتر زندگی کردن ما در امر پیشگیری و اعتیاد تلاش زیادی کرده است.


مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: کمک خیران در حوزه بهزیستی بسیار حائز اهمیت است و به تحقق اهداف این اداره کمک می کند.

وی گفت: بنیاد 15 هورداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با ارسال 100 دستگاه ویلچر به مناطق فقیر و کم برخوردار استان 27 هزار ویلچر اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید