کنایه یک استقلالی: آدرس تمرین استقلال را باید از کلیچ بپرسید نه از من!

کنایه یک استقلالی: آدرس تمرین استقلال را باید از کلیچ بپرسید نه از من!

در روزهای ابتدایی ورود ریکاردو ساپینتو به فوتبال ایران به عنوان سرمربی استقلال، حسن روشن شمشیر خود را کشید. سپس روشن به رفتار این مربی در حاشیه اعتراض کرد و حالا در کنار رفتار او منتقد تصمیمات فنی او نیز هست. حسن روشن پیشکسوت استقلال درباره شانس سه مدعی بالای جدول گفت: پرسپولیس قهرمان می شود. دربی را بردند پس قهرمان خواهند شد. استقلال با شکست دادن آنها و قهرمان شدن خدمات بزرگی انجام داد. برای سپاهان گفتند آنقدر بازی های آسانی داشتند که افتخار کردند و ملوان را دست کم گرفتند و به آنها امتیاز دادند.

وی افزود: این بزرگترین ضربه برای سپاهان بود. یادم هست یک روز «رایکوف» سرمربی تاج به ما گفت تا سوت پایان بازی آخر را نشنوی مطمئن نیستی پیروز شده ای. سربازان صدای سوت را نشنیدند و فکر کردند قهرمان هستند، اما در حقیقت فریب خوردند.

روشن درباره عملکرد استقلال در هفته های اخیر گفت: دربی را کامل ندیدم اما وقتی شنیدم از یاماگا در دفاع راست استفاده می شود فهمیدم سرمربی چه کاری انجام نداده است. اشتباه ساپینتو این است که می خواهد از تمام فورواردهایش استفاده کند.

وی ادامه داد: جایی هم خواندم که گفته اعتقادی به ترکیب ثابت ندارم. خوب، اگر تیم شما تقریباً در ده هفته نتیجه می گیرد، به دلیل استفاده از یک ترکیب ثابت است.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه برخی مهدی قیدی را با دوران ‘بازیکن حسن روشن’ مقایسه می کنند، گفت: او خیلی بهتر از من است. اما در همان دربی که قسمت هایی از آن را دیدم، کایدی برگشت و توپ را گرفت که اشتباه بود.

و افزود: در تمام دنیا مهاجمان را در محوطه جریمه حریف می گویند اما اینجا برعکس است. همین الان اگر از قائدی درباره این مسائل بپرسی می گوید نمی دانم و مربیان به او نگفته اند!

روشن درباره انتقادات این روزهایش از ساپینتو نیز گفت: از روز اول مخالف او نبودم اما وقتی رفتارهای عجیب او را دیدم متوجه شدم او برای این تیم بزرگ خوب نیست. او از ما پول می گیرد اما چند بازی محروم می شود. خب، باشگاه باید سه برابر پول او را پس بدهد. یعنی جریمه کردنش

این پیشکسوت استقلال گفت: «چند روز پیش در جام جم به من گفتند به خاطر این انتقادات آنلاین فحش می دهی.» گفتم خوشحالم که در این فضا فحش می خورم. حالا تاکید می کنم این سرمربی برای تیم های درجه دو خوب است.

وی در پایان درباره جنجال به وجود آمده از حضور وحید کالیچ در تمرین استقلال گفت: او آدم خوبی است و در زمان خودش بازیکن بزرگی بود و حضور در تمرینات استقلال اشکالی ندارد اما کسانی که می گویند چرا. پیشکسوتان استقلال در تمرینات تیمشان حاضر نمی شوند. بد نیست بدانند نه ما و نه هواداران استقلال نمی دانیم تیم کجا تمرین می کند. نمی دانم وحید کالیچ چگونه به تمرین تیم راه پیدا کرده است اما ظاهرا پیشکسوتان استقلال باید آدرس تمرین و نحوه حضور در آن را از کالیچ بپرسند.

روشن افزود: مگر ما پیشکسوتان به مسابقه نرفتیم و ما را راه ندادند!؟ در زمان آجورلو به پیشکسوتان تیم گفتم لباس ورزشی بدهند تا در تمرینات دور زمین بچرخند و بازیکنان در داخل زمین کار خود را انجام دهند اما اتفاقی نیفتاد. مدیرعامل استقلال حالا می داند خانه اکبرگرجم کجاست؟ آیا او می داند که بیمار است؟ آیا یکی از این آقایان به جانباز احترام می گذارد؟

دیدگاهتان را بنویسید