کودکان بازمانده از تحصیل را باید در اولویت استان قرار داد/ مشارکت همه نهادها برای تقویت آموزش و پرورش


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881391

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: در عین حال که سوادآموزی مهم است، کودکانی که از تحصیل بازمانده اند باید به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موفا رسا; ابوالفضل رفیعی صبح امروز در هیئت مدیره آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان دبیرخانه فعالیت های تابستانی وزارت آموزش و پرورش است، اظهار داشت: این برنامه ظرفیتی بود تا استان زنجان ظرفیت ها، توانمندی ها و ظرفیت های خود را شناسایی و نشان دهد. .

وی با بیان اینکه باید برخی از اصول و سیاست های کلی را به خاطر بسپاریم، ابراز داشت: هر چه در حوزه آموزش و پرورش هزینه کنیم، نامش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه برای دستیابی به اهداف، آرمان ها و تمدن های مطرح شده در گام دوم لازم است مردم شرایط را برای این امر مهیا کنند، تصریح کرد: همه دستگاه ها باید بر این موضوع تمرکز کنند. آموزش و پرورش بله تقویت و کمک به آموزش و پرورش برای رسیدن به اهداف و برداشتن گام در جهت تحقق سند تحول بنیادین.

وی با تاکید بر ساخت فضاهای آموزشی و کمک به توسعه و تجهیز مدارس برای آموزش دانش آموزان، افزود: دغدغه فضاهای آموزشی داشتیم و گزارشی که در جلسه ارائه شد نشان می دهد که دغدغه جدی فضاهای آموزشی در مقطع ابتدایی نداشتیم. و دغدغه جدی ما در حوزه مدارس با دو جذابیت است.

رفیعی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آموزش و پرورش باید به برنامه های ورزشی کمک کند، ادامه داد: آموزش و اطلاع رسانی آموزش و پرورش برای جامعه هدف باید بیش از آن باشد تا مشارکت دانش آموزان و اولیا را جلب کند.

وی با بیان اینکه باید در تمامی برنامه ها، امکانات و خدمات توزیع عادلانه انجام شود، گفت: مناطق و روستاهای نیازمند باید از ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه مدرسه سازان خیرین ظرفیت بسیار خوبی در استان زنجان دارند، باید از این ظرفیت بر اساس اولویت ها حداکثر استفاده را کرد، خاطرنشان کرد: اگرچه سوادآموزی مهم است اما کودکان بازمانده از تحصیل باید در اولویت باشند. دستور کار کردن

وی گفت: در جلسه حقوق کودک عنوان شد که 3500 یا 3600 کودک از تحصیل بازمانده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید