کیهان: انقلاب منحرف نشده، خاتمی خودش تبدیل به مهره آمریکا و پایتخت اسرائیل شده است.

کیهان: انقلاب منحرف نشده، خاتمی خودش تبدیل به مهره آمریکا و پایتخت اسرائیل شده است.

روزنامه کیهان می نویسد: خاتمی به جای اینکه بگوید مهره آمریکا شدم و پایتخت اسرائیل هستم، می گوید انقلاب به بیراهه رفته است!

خاتمی در جمعی خطاب به مردم گفت: «آنچه را که بارها و بارها خیرین گفتند که آزادی بدهیم و عفو عمومی بدهیم و محدودیت ها را برداریم و زندانیان را آزاد کنیم، گوش نکردند، اما می توانیم برای همه کسانی که در زندان هستند آرزو کنیم و تحت محدودیت ها و محدودیت ها و زندانیان سیاسی. به ویژه معلمان و کارگران زندانی باید آزاد شوند و همه ما در کنار یکدیگر جامعه کثرت گرا ایران را برای اعتلا و پیشرفت و لذت بردن از جامعه و حفظ کرامت مردم پیش ببریم. من معتقدم انقلاب این را می خواست و اگر امروز نیست، انقلاب از مسیر خود منحرف شده است».

در آن زمان که خاتمی و موسوی در فتنه 88 قیام علیه اسلام گرایی و جمهوریت و رای مردم را سازماندهی کردند و مشغول خیانت و اجرای دستورات جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل بودند، آیا انقلاب از مسیر خارج شد؟

خیانت خاتمی در شرایطی بود که او بارها در نشریات به «دروغ» بودن ادعای تقلب در انتخابات اعتراف کرده بود. اما این افتخار را نداشت که آن را علنی اعلام کند. همین خیانت بود که دشمن را مجبور به افزایش تحریم های به اصطلاح فلج کننده کرد. او به خود می بالد که در عفو اخیر تعداد عفو شدگان حدود 90 هزار نفر بوده است.

نکته دیگر اینکه ائتلاف روحانی و خاتمی و مدیران نخبه نتایج منفی اقتصادی به جا گذاشت. خاتمی و 16 حزب اصلاح طلب در انتخابات 1400 از همتی و بلیت ریاست جمهوری شورای شهر حمایت کردند، اما مردم به اتفاق آرا تابوت آنها را رد کردند. خاتمی به معنای انحراف از مسیر انقلاب نیست. خاتمی بدون عذرخواهی از خسارات وارده به جان مردم در اثر حمایت از یک حکومت اشرافی مدعی اصلاح و اعتدال، ناصادقانه و مطابق میل دشمن صحبت می کند.

علاوه بر اینها وی در جریان اغتشاشات نیز محرک دشمن بود، قبل از اعلام نظر مقامات قضایی در مورد کشته شدن مهسا امینی، سعی در حل مشکل و اتهام زنی و گرچه دست تروریست ها و تجزیه طلبان داشت. گروه ها آشکار شدند، او خیانت خود را جبران نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید